Sinds kort werk ik met 2 beeldschermen. Ik zit met het probleem dat wanneer ik een programma open dat deze de voorkeur heeft open te springen op mijn eerste scherm, OOK wanneer ik hem aan klik op mijn tweede beeldscherm. Als ik bijvoorbeeld op mijn 2e scherm werk in outlook en een bijlage open, wordt die bijlage op het eerste scherm zichtbaar. Dit vind ik heel irritant. Ik heb op dit forum de zoekfunctie gebruikt en kwam precies dezelfde vraag tegen. Echter was deze van 2014 en inmiddels is het betreffende topic gesloten. Als antwoord stond er op de vraag een link, die inmiddels niet meer werkt. Het ging over een bepaalde app die je kunt installeren, multimon app. Nu zijn mijn vragen:
-hoe krijg ik het voor elkaar dat (pdf) bijlagen gewoon geopend worden op het scherm waarop ik ze aanklik?
-hoe krijg ik het voor elkaar elk programma te laten openen op het scherm waar ik het icoon aan klik?
-en is het in 2020 nog steeds nodig een app te installeren om bovenstaande voor elkaar te krijgen of is dit in windows 10 sowieso mogelijk?
Alvast bedankt voor het meedenken!
-hoe krijg ik het voor elkaar dat (pdf) bijlagen gewoon geopend worden op het scherm waarop ik ze aanklik?
-hoe krijg ik het voor elkaar elk programma te laten openen op het scherm waar ik het icoon aan klik?
-en is het in 2020 nog steeds nodig een app te installeren om bovenstaande voor elkaar te krijgen of is dit in windows 10 sowieso mogelijk?
Alvast bedankt voor het meedenken!