Programma portable maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janklep

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2006
Hallo allemaal,

Ik wil graag mijn mathematica 7 op mijn usb stick kunnen gebruiken. Ik heb hem daar dus simpelweg op geïnstalleerd, maar nu blijkt dat mathematica de licensefile + nog een stuk of 6 dll's op de C schijf verwacht. Dat werkt dus niet. Mijn vraag is dus, of iemand weet of het mogelijk is om ipv de files elke keer naar de computer te verplaatsen en te verwijderen, op de een of andere manier iets aan te passen in het programma, waardoor hij ze gewoon in een subdirectory kan openen ipv op C. Ik weet alleen niet waar dat pad naar C staat en hoe je dat kan aanpassen. Ik heb de exe-file al eens geopend in PE-explorer, maar daar word ik niet veel wijzer van.

Het dikgedrukte deel is bijvoorbeeld de foutmelding die ik zie als je het programma opstart van de USB zonder dat de benodigde dll's op C staan. Ik snap alleen niet erg veel van de code ervoor en zie ook geen pad. Waar zou dat staan en is het mogelijk dat aan te passen?
L63F254CC:
dd 0000003Bh
SWC63F254D0_PATH:
unicode 'PATH',0000h
Align 4
SSZ63F254DC_SetDllDirectoryW:
db 'SetDllDirectoryW',0
Align 4
SSZ63F254F0_kernel32:
db 'kernel32',0
db 00h;
db 00h;
db 00h;
db 00h;
db 00h;
db 00h;
db 00h;
SWC63F25500_The_dynamic_link_library__s__or_:
unicode 'The dynamic link library %s (or one of its components) could not be found in the Mathematica %d subdirectory %s, the main Mathematica directory, or anywhere on the search path.',0000h
Align 4

Alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan