Programma`s reageren niet of kunnen niet worden geopend.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ervo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ervo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 dec 2013
Hallo, ik ondervind laatste tijd steeds vaker problemen met het openen van programma`s. Zowel gratis als gekochte software. Ook gebeurt het vaak dat geopende programma`s halverwege 'niet meer reageren'. Dit geldt ook voor o.a. Windows Verkenner en meerdere Windows-onderdelen.
Systeemherstel lost niets op.
Tevens kunnen sommige gedownloade programma`s vaak niet geïnstalleerd worden, of is de installatie 'niet gelukt'.
Ik ben niet zo ervaren met computers in het algemeen, ik hoop dat iemand me verder kan helpen..

hallo
misschien moet u uw pc eens scannen voor virussen etc
Gebruik daarvoor hitman pro!
http://www.surfright.nl/nl/downloads/
Als het geen virus is kunt u eens kijken als u veel stof in u pc heeft!
Als dat niet helpt raad ik aan windows opnieuw te instaleren maar dat is laatste redt middel!

Succes!

Hoi,
Hoe oud is je pc?
Het zou kunnen dat je schijf brak is, maar dan moet je wel wat meer gerichte info geven. :o

Hoi,
Hoe oud is je pc?
Het zou kunnen dat je schijf brak is, maar dan moet je wel wat meer gerichte info geven. :o

Hoi, m`n PC is bijna 3 jaar oud. Draait op Windows 7, 4Gig werkgeheugen, 3GHz processor.
Zou kunnen dat m`n schijf een beetje brak is, sommige bestanden kan-ie ook niet meer vinden.. Verder noiit echt grote problemen gehad.

Download
527a67c827eda-FRST.jpg
Farbar Recovery Scan Tool naar je Bureaublad van de onderstaande link.
Farbar Recovery Scan Tool 32 bit of Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64)

• Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Vink bij Optional Scan ook List BCD, Drivers MD5 & Addition.txt aan
  • Druk op de Scan knop
  • Er worden twee logbestanden aangemaakt worden(FRST.txt)+ (Additional.txt)op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg deze logbestanden toe in je volgende bericht..

Hallo, iedereen die op m`n vraag heeft gereageerd: bedankt voor de moeite. Helaas heb ik niet alle problemen weten op te lossen. Ik denk dat ik m`n systeem maar ga rebooten, zoals één van jullie ook al voorstelde.
grtzz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan