Programma staat voor een stukje in het engels

Status
Niet open voor verdere reacties.

dizzyboy97

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
Hallo,

Wanneer je op starten (link onderaan die die dikke blauwe bol) drukt kan je zo achter een programma zoeken. Meestal typ ik daar "Knipprogramma" of "Rekenmachine" in. Plots vind ik ze niet meer onder die naam maar onder de engelse naam "Snipping tool" en "Calculator". Wanneer ik programma en onderdelen of een andere programma zoek staat die wel in het nederlands. Hoe krijg ik dat terug in het Nederlands? Het is niet echt een probleem maar het is wel lastig......

*Heb Windows 7/ 64-bit Home Premium en volledig in het Nederlands

Dat is vreemd inderdaad en de oorzaak zou ik zo niet weten.
Wat je kunt doen is voor beide programma's een snelkoppeling op je bureaublad maken die je dan de Nederlandse naam geeft.
Vervolgens klik je er met rechts op en kies je: Aan het menu Start vastmaken.
Daarna kun je de snelkoppelingen verwijderen.

Dat zou misschien kunnen helpen maar veel kans geef ik het niet.

Anders zal ik het wel zo laten het zou stom zijn voor hiervoor een nieuwe windows 7 zou installeren en aangezien systeemherstel misschien niet gaat helpen. Bedankt voor de hulp.

Wat ik zei over die snelkoppelingen is een kleine moeite en ben je in ieder geval dat "lastige" kwijt.

helpmij.jpg <<< Hier is de foto van het probleem. Ja die snelkoppelingen heb ik gemaakt hoor zodat ik niet meer de engelse benaming moet intypen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan