programma start niet automatisch op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Faru

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2004
Berichten
217
Hallo,

Ik heb geen idee of ik goed zit in deze sectie, maar het probleem is het volgende:

Ik heb 1 programma (weerstation van Oregon), wat, ondanks dat er een vinkje staat bij "Start meten bij opstarten Windows", niet opstart.
Dit is erg lastig, omdat ie dan dus niet automatisch de gegevens ophaalt om te tonen op het display wat we een stukje verop hebben staan

Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen (het liefts zonder dat ik het programma voor de zoveelste keer opnieuw moet installeren? Voorheen deed ie het wel goed.

Bedank alvast,
Karin
 
Evt. de snelkoppeling v.h. programma in de map opstarten slepen/plaatsen.
C:\Documents & Settings\jouw accountnaam\programma's\opstarten
N.B. het kan zijn dat je hem onder All Users of Users moet onderbrengen.
 
Hai,

Bedankt voor je antwoord.
Ik heb het geprobeerd en het werkte wel, alleen kreeg ik nu met opstarten direct een schermpje op mijn bureaublad van dat programma. En dat was ook weer niet de bedoeling.
Maar wat mij opviel bij het opstarten was dat ik ook een scherm kreeg van "openen met....." Dit ging over een bestandje "program" wat ie kennelijk gelijk geopend wilde hebben.
Dat bestandje heb ik opgezocht en het bleek er vanaf 09-05-2010 op te staan en aangezien wij zelden zelf de pc opstarten heb ik dit nog niet gezien.
Meestal starten de kids de pc op en die zullen het wel met het kruisje weggeklikt hebben.
Nu denk ik dat het wel op de één of andere manier met dat weerstation te maken had en dat ie daarom dus niet opstartte.
Ik heb het bestandje "program" weggegooid en de snelkoppeling weer uit de map "opstarten" gehaald en nu start ie gewoon mee op.

Maar evengoed bedankt nog!

Groetjes,
Karin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan