programma start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

martin van de mortel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Ik heb een programma om de status van een printer te controleren, maar als ik daarop klik dan zie ik heeeel even een zandlopertje en verder niets.
Het programma wil niet starten. De eerste paar keer werkte het wel.

Ik heb het nu al een paar keer opnieuw geinstalleerd maar het helpt niet.

Wat kan ik eraan doen?

grt

Martin

Hoe heet dat programma en over welke printer hebben we het hier? :)

KONICA MINOLTA magicolor 2400W is de printer

KONICA MINOLTA magicolor 2400W Status is het programma, dat bij de utilitities staat

Dan nu de volgende vraag, wat is er aan de hand dat je de status van de printer wilt controleren? werkt hij niet correct?

nee werkt perfect....gelukkig :-)
Maar je kan daar ook controleren hoeveel er nog in de toner zit en hoeveel prints je gemaakt hebt ect.

Dat wil ik af en toe kunnen controleren.

Dat snap ik :D Ik heb een half uur voor je gekeken op internet en in 4 talen niets kunnen vinden :confused: Wat dacht je van hier je vraag stellen? :)

eh ja....... daar had ik nog niet aan gedacht :o

Ga ik gelijk doen mumzel, bedankt voor de tip.

Ik laat je weten wat het geworden is, maar dan wel morgen.
Ga nu lekker slapen na een vermoeiende week :D

grt
Martin

goeimiddag Mumzel (en anderen :) )

De site die je me opgafd was alleen voor fototoestellen, maar ik kon wel via die ingang de printerafdeling ook vinden.

Daar ben ik na een flinke ochten in de weer geweest te zijn nog geen steek verder helaas.

Ik heb ondertussen ook de nieuwste drivers gedownload en die geinstalleerd (alhoewel de printer maar een maand oud is dus redelijk up to date)
De printer heb ik ook op de laptob geinstalleerd en ook daar deed het programma status.exe het niet.
Vreemd want op de ps heeft hij het in iedergeval in het begin wel gedaan.

De overeenkomst tussen beide pc's is de antivirus.... daar draait norton 2006 op dit moment, maar toen de problemen op de pc ontstonden zat daar nog mcafee op.

Ik heb het overigens wel eens vaker gehad dat een .exe domweg niet wilde starten, alleen maak ik me er deze keer wel druk om en toen niet.
Ik wil tijdig weten als die toner leeg begint te raken zodat ik niet voor verassingen kom te staan.

We blijven hardnekkig verder zoeken.

grt

Martin

opgelost

Het probleem is opgelost.

Mijn zoon wilde ook printen via het netwerk. Dat lukte zo niet 1-2-3 en toen ik de printer gewoon wilde installeren wilde dat ook niet. Hij kon de netwerkprinter niet vinden.
Kreg de optie om hem handmatig (manual) te installeren en dat dan mar gedaan.
Na de installatie kwan ineens de status popup......

Heb toen ook op min eigen pc de printer gewoon handmatig (typical) in plaats van auto geinstalleerd en nou doet ook dat proggie status het weer.

Snap er geen biet van maar het resultaat is wat telt.

Bedankt Mumzel voor de hulp en tijd die je erin hebt gestoken.

Groetjes

Martin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan