Programma stopt zonder waarschuwing

Status
Niet open voor verdere reacties.

neleop1

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2007
Als ik een spelletje aan t spelen ben (legaal gedownload), stopt dit zonder waarschuwing. Ook alle officeprogramma's vertonen dit verschijnsel. Wie kan me helpen? Tis om zot van te worden.

Dat kan aan zóveel dingen liggen.
Iedereen die meeleest wil je wel helpen denk ik, maar zonder nadere informatie kunnen we weinig zinvols zeggen.

Vragen als:

- deed de pc dit plotsklaps en gebeurde het voorheen nooit?
- als het antwoord op die vorige vraag ja zou luiden, is de volgende vraag:
- wát is er direct voorafgaande aan het verschijnsel aan de pc gebeurd / veranderd software- of hardwarematig?

Als je deze vragen beantwoordt, is er mogelijk bij alle meelezers een begin van een beeldvorming mogelijk.

Laatst bewerkt:
Office heeft dit al langer. Spelltje heb ik nog maar net gedownload, dus wist niet dat dit ook afsloot. Ik dacht dat het aan Office zelf lag. Heb geen idee welke gebeurtenis eraan vooraf is gegaan. Ik heb wel een virus gehad, maar die is er nu af en denk niet dat het daaraan ligt. Ik weet het ook niet? Zal mijn pc mss moete"n laten nakijken.

Virus gehad zeg je, hm, welke virusscanner gebruik je en wat doet je denken dat het virus eraf is?

Ik heb Norton, en heb online gescand met Trendmicro, die gaf aan dat er geen thread is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan