Programma synchronisatie Outlook agenda Office 365 Windows 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

wen250

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2007
Hallo,

Ik wil graag een mijn agenda in Outlook online gesynchroniseerd bekijken. Ik werk met Office 365 op Windows 8, e-mail gaat via Imap.
Niets blijkt te kunnen werken met deze situatie. Weet iemand een programma dat wel werkt? Het zou mooi zijn als het ook nog
via de smartphone werkt (android). Maar het belangrijkst is dat het via internet werkt.

Alvast bedankt!

Groeten,
Wendy

Ha wen250,

Met IMAP is het niet mogelijk om je agenda te delen. Met IMAP logt de Outlook-client in op de mailserver. Probeer het eens met Google Agenda. Of zet je mail om naar SMTP, dan is het wel mogelijk.

Hallo Tiennes,

Bedankt voor je reactie, ik had gehoopt dat er toch een programma was die dit zou kunnen. Ik heb het programma OggSunc geprobeerd, maar er kwam steeds dezelfde foutmelding. Programma verwijderd,
er is met het verwijderen iets niet goed gegaan. Als ik het programma opnieuw wil installeren, geeft hij een melding: onherstelbare fout bij installatie.
Dus dan zit er blijkbaar niets anders op dan alle aangemaakte agenda's handmatig naar Google calender om te zetten om niets kwijts te raken bij een evt. crash.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan