Programma te groot voor geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

vincentpaul

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2002
Ik heb al bij verschillende programma's deze foutmelding gekregen toen ik het wou openen (programma te groot voor geheugen)
En ik heb geen idee hoe ik het moet oplossen.
Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt Vincent

Welke programma's?
Welke Windowsversie?
Hoeveel geheugen aanwezig?
Virusscan al gedaan?

Ik zie, XP Pro en >300 MB RAM.

Virusscan en spyware scan al gedaan?

helaas

Ik heb het net beide gedaan maar hij geeft nog steeds dezelfde error :(

verplaatst van overige software :)

Heb dit probleem op een Xp pro voorgehad en heb mijn Pagefile toen moeten vergroten.
Misschien dat dit u kan helpen.

Als je naar het systeembeheer gaat , tablad advanced.
Performance options tabblad advanced.
En daar kan je dat normaal veranderen.

Zeg niet dat dit de oplossing is he. Dit heeft toen bij mij geholpen.

Heb het allemaal net gedaan maar het werkt helaas nog steeds niet, wat zou er nog meer aan de hand kunnen zijn??

In ieder geval al echt bedankt voor de reacties van iedereen, serieus bedankt

Vince

Is het bij het openen of installeren van een programma??
En heb je nog genoeg vrije ruimte op HD

Het is nog ingepakt het programma en er staat een dos teken bij dat het onder dos word uitgepakt (weet ook niet waarom) Ik heb nu nog 6 gig over en het ingepakte programma is maar 165 mb.

probeert eens te installeren als administrator(beheerder). Gekend probleem als je BV Acrobat Reader wilt installeren.

Wil je ook vertellen over wat voor een bestand (naam) het gaat en wat het zou moeten worden na uitpakken.

het bestand heet "Vakantie in salerne en chios.exe"
het zijn een paar ingepakte filmpjes van m'n vakantie die we hadden opgenomen op de digitale camera, aangezien de discs weer gewist zijn is dit nog het enige bestand waar ze onder zitten.

Met welk programma/ wil je die vakantiefilms openen dan, ik neem aan dat je bij je digitale camera ook wat software hebt meegkregen?

en ingepakt,waarmee? probeer je ze wel eerst uit te pakken alvorens je het kunt gaan bekijken?

de filmpjes zijn opgenomen door een oude vriend van me die in groningen woont en z'n adres ben ik kwijt en telefoon heeft die gast niet dus heb ik ECHT geen idee hoe ik dit moet doen (heb ook geen idee wat voor software hij hiervoor heeft gebruikt),ik wil ze eerst gewoon uitpakken, en aangezien het een .exe bestand is geworden hoort hij zichzelf ook uit te pakken als je er dubbel op klikt maar als ik dat doe geeft hij de kreet "programma te groot voor geheugen" in een dos venster. en als ze uitgepakt zijn hoor ik ze gewoon af te kunnen spelen.

Zomaar gokken nu hoor. Welke versie van winzip gebruik jij (als het met winzip is ingepakt).
Anders rechts op klikken en kiezen voor "extract to......"

kijk hier wat rond. De eerste link bevat al waardevolle tips.

Groetjes,
Bennie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan