Programma tegen hacken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

reinvb

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2009
Bestaat er een programma tegen een aanval van een hacker? Hoor het graag.

Groet,
Reindert

ja een firewall

Hallo Bertus,

Ik heb net gekeken en bij mij staat de virewall ingeschakeld. Is deze virewall voldoende tegen hacken ? Of moet er nog meer bij? Hoor het graag want ik heb denk ik een probleem met een hacker

wat doet die HACKER dan?

Ik heb gister iemand tot mijn pc toegelaten middels viewer 4. Ik had dat gedaan omdat ik problemen had met het downloaden van een programma. Maar nu hoor ik niets meer van hem! Ik denk nu dat hij iets heeft achtergelaten in een map of zo iets? Als jij weet wat ik hier tegen kan doen hoor ik het graag.

dus je merkt niks en als viewer 4 wat dat ook mag zijn niet meer draait dan kan ie niks doen

dus je merkt niks en als viewer 4 wat dat ook mag zijn niet meer draait dan kan ie niks doen

Nee na het afsluiten van viewer 4 kan hij er niet meer in. Maar is het mogelijk dat iemand tijdens een sessie met deze vieuwer iets kan achterlaten in een map of zo? Ik bedoel hiermee een soort virus dat wanneer ik inlog dat hij dan automatisch kan meekijken?

( Viewer 4 is een programma waarbij je iemand de totale controle geeft over je pc. Je ziet dan dat de ander je muis en zo beweegt. Dus totale controle geeft dit programma. Kijk maar op google bertus naar viewer 4 dan kun je zien wat het is.

Ik heb er voor de zekerheid even een superantispyware laten draaien, hij vond 163 geinfecteerde items. Is een goed programma dat super anti spyware.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan