Programma verwijdert (virus) mijn C schijf plus E

• Onderwerp starter Onderwerp starter ameen
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ameen

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2008
Beste forum leden.

Ik heb namelijk een groot probleem dat is ik heb zo juist een programma open gemaakt die werd gestuurd door een persoon ik heb het aangenomen en nu is mijn hele hardisk weg alles dus C en E. Ik kan zelf geen windows xp installeren of recovery of chkdsk hoe kan ik dit probleem oplossen wanneer ik iets probeer staat er `Het volume lijkt een of meer onherstelbare problemen te hebben`.

Ik heb gezocht op google en verschillende forums maar weinig resultaat alles heeft goed gewerkt onderdelen zijn nieuw.

Computer spcecs.

Amd x6 1090 t
Western digital 2x 500 gb

Wat heb ik geprobeerd.

Als ik via hiren boot cd de optie van min windows xp gebruik en ga naar diskmanagment zie ik geen eens C:/ schijf staan hoe kan ik dit oplossen ik voel me kapot.
Alles heeft perfect gewerkt na dat ik de programma heb geopend begon alles weg te gaan all mijn bestanden in paar minuten zag ik alleen nog legen mappen. ik hoop dat iemand me kan helpen.

Ik begrijp echt niet wat er is verwijdert en wat er precies is gebeurd.

Laatst bewerkt:
Heb je mogelijkheid om via linux, zoals met een ubuntu live-cd eens te kijken? Dit soort zaken is moeilijk in te schatten omdat er zo veel verschillende zooi is. Mogelijk past het programma een truc toe die alleen in windows werkt, maar dat is onmogelijk te zeggen

Dus moet ik nu proberen met een andere besturing systeem ik heb momenteel geprobeerd met 'Windows XP' 'Windows 7' maar tog geeft het problemen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Voordeel van linux is dat het compleet van een cd draait met een boel handige tools en dat het niet bevattelijk is voor windows specifieke trucks.

Dat was me dan wel een listig programma van een onbetrouwbaar persoon! Voortaan eerst maar even controleren op Virustotal.com

Als ik via hiren boot cd de optie van min windows xp gebruik en ga naar diskmanagment zie ik geen eens C:/ schijf staan hoe kan ik dit oplossen ik voel me kapot.

Hallo! Da's kras! Zie je je HD nog wel in het BIOS? Zo neen, dan houdt alles op. Zo ja, dan is er nog hoop. Misschien is je MBR vernaggeld en kan je met Easus je partities nog terug fixen, zie dit lopend topic http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/652355-Externe-Harde-Schijf-gecrashed-En-wat-nu?p=4158943

Laatst bewerkt:
Ik kan mijn hardeschijf gewoon normal zien in de boot menu en hij maakt krassende geluid.
Wat ik echt niet begrijp is hoe kan een software dit allles doen dat je hele hardeschijf naar de ***** gaat.

Laatst bewerkt door een moderator:
Krassende geluid??? Da's nieuwe info! Neen, dat komt niet door software, je hebt gewoon pech. Kijk maar gauw naar dat andere topic.

Ik heb vandaag een nieuwe hardisk gekocht en ik wou windows installeren. Ik krijg de melding windows can not install required files.

Ik begrijp het helemaal niet meer.

Je info zit telkens in de categorie "hij doet het niet, wat nu?"

In het BIOS de opstartvolgorde zodanig instellen dat CD/DVD bovenaan staat.
Niet vergeten de nieuwe BIOS-instellingen telkens te saven met F10

Welke Windows probeer je te installeren? XP? Dat lukt niet als je HD Sata is...dan moet je het BIOS op IDE/Pata-emulatie zetten. Als ik het goed zie hier
http://www.computeridee.nl/faqman/hardware/bios/ahci-pata-en-sata
moet je dan ergens "Legacy" instellen.
Niet vergeten de nieuwe BIOS-instellingen telkens te saven met F10

Je had ook een W7 installatieDVD? Zou gewoon moeten kunnen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan