Programma voor afspeellijsten

Status
Niet open voor verdere reacties.

chipzfreak

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2012
Ha mannen van helpmij!

Ik heb weer een vraagje. Ik heb morgenavond een feest en ik zoek nog een programma om muziek mee af te spelen. Ik weet dat je iTunes en VLC e.d. hebt, maar ik wil eigenlijk een programma hebben waarin ik een afspeellijst heb van mijn nummers, maar dat mensen een verzoekje in de queue kunnen zetten. Het nummer uit de queue moet dan beginnen nadat het liedje is afgelopen, dus niet als het liedje van de afspeellijst nog bezig is. Als deze queue dan afgelopen is, wil ik dat hij de afspeellijst vervolgt. Graag zou ik willen weten of zo'n programmaatje bestaat. Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

Met vriendelijke groet,

Thomas

Laatst bewerkt:
Hoi Niels,

Dit programma heb ik inderdaad al. Ik weet eigenlijk niet hoe er mee om te gaan, bijvoorbeeld als ik een liedje inlaad, blijft hij op een bepaald punt een loop uitvoeren, dus dat steeds hetzelfde stukje van het lied wordt herhaald. Ook zou ik graag willen weten hoe ik met het programma een afspeellijst maak van een map met muziek. Zou jij me misschien kunnen helpen, hoe ik dit ga oplossen? Ideeen van andere mensen zijn natuurlijk ook van harte welkom!

Groet,

Thomas

Goed idee, alleen zou ik graag freeware willen. Had ik er misschien bij moeten zeggen. Spotify geeft reclames, en dat is niet zo prettig op een feestje.

Thomas

De hoeveelheid reclame is niet echt heel veel. Als je je credit card koppelt, krijg je een maand premium. Kun je aan het einde van de maand opzeggen. Denk niet dat je feest langer dan een maand duurt ;)

Voordeel van Spotify (en grooveshark denk ik ook, ik ken hun collectie niet) is dat je dan wel alle muziek hebt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan