Programma voor automatisch afsluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

112fan

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2010
Ik wil zelf een programma maken met ms visual studio 2010 express dat als je aanmeldt dat dan een soort timer gaat lopen die naar 3 uur een melding geeft dat de pc wordt afgesloten en die je niet kan annuleren en als de computer in standby/vergrendeld gaat de timer stopt en als de pc weer aangaat dat de timer weer gaat lopen waar hij was gebleven en het moet op de achtergrond draaien.

Weet iemand hoe ik dat kan maken?

Lijkt dit niet een beetje op een virus? :rolleyes:

Nee het is voor thuis mijn broertjes zitten te veel op de pc volgens mijn moeder dus moest ik iets verzinnen:thumb:

Een onstopbaar programma valt onder het kopje "virus".

Je kan beter zoeken naar een parental control programma. Dat soort programma's zouden deze optie moeten hebben.

Op helpmij gaan we niet adviseren om "iets dat je (absoluut) niet kan stoppen" te maken.
Je kan natuurlijk wel een onzichtbare form bijv. laten runnen dus dan is er nog wel steeds het process en dat is deletebaar met taskmanager.

Parental control programma's zijn er erg veel van en zouden met gemak je computer kunnen beheren in dit opzicht.
Windows vista heeft bijv. zoiets:
http://windows.microsoft.com/en-US/windows-vista/Set-up-Parental-Controls
Windows 7:
http://windows.microsoft.com/en-US/windows7/products/features/parental-controls

Succes

Kan je wel het programma maken dat ik wil maar als je het wil stoppen moet je een wachtwoord invullen. Dat weet alleen ik, mijn vader en moeder

Wat heeft de Parental Control-software niet wat jouw programma wél moet gaan hebben? :confused:

Het zijn AD accounts en ik weet dat je op de server in kan stellen dat je om een bepaalde tijd mag maar niet vanaf aanmelden tellen.

Ik maak liever zelf een programma. Ik wil dat hij gaat tellen vanaf het moment dat je aanmeldt en als je vergrendeld of standby doet dat hij dan pauzeerd en als je weer inlogt of aanzet hij weer gaat tellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan