programma voor automatisch backuppen van bestanden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dubber

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
446
hallo
weten jullie een goed, simpel en eventueel gratis programma die wekelijks of maandelijks een backup maakt van de bestanden die ik aangeef?
zoals de map mijn favorieten, outlook bestanden, de map mijn documenten en afbeeldingen,
ik heb hier eens iets over gelezen maar kan het niet terug vinden.
het zou een programma zijn wat vergelijkt wat je al op dvd schijf hebt staan (dus op een dvd schijf in de brander) en wat er nieuw bijgekomen is dat zet ie er dan bij.
ik ben een gemakzuchtig mens (lees lui) dus 1 programma wat alles doet zou ideaal zijn.
iemand tips of suggesties?
 
Start, Alle programma's, Bureau-accessoires, Systeemwerkset, Back-up.
 
en waar kan ik de map vinden van de contactpersonen van email en van de in en uitgaande post alsmede de verwijderde post?
ook de lijst van de favorieten kan ik zo snel niet vinden
 
Als je de map C:\Documents and Settings pakt, dan zitten daar alle gegevens van alle "users" bij, ook de zaken die je noemt.
Favorieten b.v. vindt hier: C:\Documents and Settings\jouwusername\Favorieten
Alle gegevens van Outlook Express C:\Documents and Settings\jouwusername\Local Settings\Application Data\Identities\{xxxxxxxx...xxxxx]\Microsoft\Outlook Express.
Van MS Outlook zitten de gegevens C:\...............\Application Data\Microsoft\Outlook.
Maar daarom is C:\Documents and Settings in z'n geheel meenemen simpeler.

NB: de x'en in dit voorbeeld zijn cijfers.
 
Goodsync is een heel mooi programma voor het maken van je backups. Ik heb daar een leuke tutorial van gemaakt te vinden in de Tips & Handleidingen sectie, helaas laat de validatie nogal lang op zich wachten. Nog even wachten voordat deze geplaatst wordt dus...
 
bedankt allemaal
nu nog even kijken hoeveel ik nodig heb en of het op een dvd past.
dan nog even een dvd-rw ophalen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan