programma voor een rondje, streepje en een rechthoek

• Onderwerp starter Onderwerp starter tom1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tom1

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2007
LS,
Ik heb hier een pak a4 vellen met cd en dvd labels van pressit.com. Volgens de tekst op dat pak kan ik op die site software downloaden zodat de tekst op de goede ronde plek op dat papier terecht komt bij het printen. Bij pressit is echter niets zinnigs te vinden. Heeft iemand een tip voor een programmatje dat doet wat ik hiervoor beschrijf: gewoon een tekst printen op een plaklabel voor een cd. Op het a4 tje staat een rondje, ernaast een vertikale streep en een rechthoekig vlak. Ik heb de softwarelijst van helpmij al afgeturfd en niets gevonden
grt
tom

Uh ?
Ik ben even naar de pressit site gegaan en ik snap even niet dat je de software niet ziet staan eigenlijk.

http://www.pressit.com/pressit_download.htm

Staat met grote letters "FREE SOFTWARE" namelijk.

p.s. Ik ga nu offline dus kan morgen pas een eventuele reply lezen

Laatst bewerkt:
Het is niet wat het lijkt. Inderdaad zie je free software.
ik heb me geregistreerd en dan kom je vervolgens niet verder dan een plaats om extra vellen a 4 te bestellen bij pressit. De andere getoonde links naar cd label software eindigen of op sites die buiten dienst zijn of gevuld met allerlei meldingen dat ik mijn pc sneller kan maken door te klikken. Dat schiet niet op, vandaar de bypass via helpmiji in de hoop op een betrouwbare goed werkende site voor een download
grt
tom

volgens mij staat het hier
en dan Direct Download Link net onder de wat grotere banner van CNET

Laatst bewerkt:
Rooie Darp,
Gevonden. Dank voor je scherpe blik, maar werd nog toch nog in verwarring gebracht door het feit dat ik een expressit naar binnen haalde, dat uiteindelijk het bewuste programma van pressit.com opleverde. Afijn het werkt.
Ook Terrabo dank voor het meedenken.
Ik sluit de vraag
vr grt
tom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan