Programma voor Fans

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nipponsei

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
Berichten
1.021
hallo mensen,

ik zoek een programma om de fans in mijn kast (met name videokaart en processor) te bekijken.

dan bedoel ik de ventilatoren niet fans zoals groupies enzo :p

ik wil graag kunnen zien op hoeveel % mijn fans nu draaien en ze dan evt hoger zetten.

p.s. heeft het veranderen van de rotatie snelheid nog nadelige gevolgen? (meer stroom verbruik o.i.d.)

mvg mij.
 
Laatst bewerkt:
Pc wizard en speedfan, kunnen deze laten zien, maar of het bijregelen van de draaisnelheden van deze fans wel verstandig is betwijfel ik.
Als het al mogelijk is moet je wel in de gaten houden dat de tmp van deze processors normaal blijven.
 
Pc wizard en speedfan, kunnen deze laten zien, maar of het bijregelen van de draaisnelheden van deze fans wel verstandig is betwijfel ik.
Als het al mogelijk is moet je wel in de gaten houden dat de tmp van deze processors normaal blijven.

maar als ik de fan snelheid omhoog schroef maakt dat toch niet uit? of heeft dat ook negatieve gevolgen?
 
bedankt :thumb:

die handleiding is erg nuttig, alleen het "hoevaak kun je het woord www.helpmij.nl in 1 handleiding kwijt" record is daarmee wel verbroken :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan