Op mijn eigen computer heb ik Office XP staan. Vandaag ontving ik een Word-document. Tijdens het openen kreeg ik het logo van Word 2007 te zien. Het document zelf had ook het uiterlijk van Word 2007. Hoe kan dat als ik zelf geen Office 2007 op mijn computer geïnstalleerd heb staan?
Toen ik daarna een door mezelf in Word 2003 gemaakt document opende had dat ook een Word 2007 uiterlijk. Ook de menubalken zagen eruit als Word 2007 ????
In het betreffende bestand was ik aan de rechterkant ook een hele band met tekst kwijt !!
Hoe kan ik voorkomen dat dit in de toekomst meer gaat gebeuren?
Ik heb al wel eerder documenten gekregen uit Word 2007, maar die kon ik helemaal niet lezen. Ik kreeg alleen vierkantjes te zien.
Groetjes Marij
Toen ik daarna een door mezelf in Word 2003 gemaakt document opende had dat ook een Word 2007 uiterlijk. Ook de menubalken zagen eruit als Word 2007 ????
In het betreffende bestand was ik aan de rechterkant ook een hele band met tekst kwijt !!
Hoe kan ik voorkomen dat dit in de toekomst meer gaat gebeuren?
Ik heb al wel eerder documenten gekregen uit Word 2007, maar die kon ik helemaal niet lezen. Ik kreeg alleen vierkantjes te zien.
Groetjes Marij