Programma Word 2003 en Document Word 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

mfranken

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2007
Op mijn eigen computer heb ik Office XP staan. Vandaag ontving ik een Word-document. Tijdens het openen kreeg ik het logo van Word 2007 te zien. Het document zelf had ook het uiterlijk van Word 2007. Hoe kan dat als ik zelf geen Office 2007 op mijn computer geïnstalleerd heb staan?

Toen ik daarna een door mezelf in Word 2003 gemaakt document opende had dat ook een Word 2007 uiterlijk. Ook de menubalken zagen eruit als Word 2007 ????
In het betreffende bestand was ik aan de rechterkant ook een hele band met tekst kwijt !!

Hoe kan ik voorkomen dat dit in de toekomst meer gaat gebeuren?

Ik heb al wel eerder documenten gekregen uit Word 2007, maar die kon ik helemaal niet lezen. Ik kreeg alleen vierkantjes te zien.

Groetjes Marij

Hoe kan ik voorkomen dat dit in de toekomst meer gaat gebeuren?

Ik heb al wel eerder documenten gekregen uit Word 2007, maar die kon ik helemaal niet lezen. Ik kreeg alleen vierkantjes te zien.

Groetjes Marij

Hoi,

Ik denk dat je er ernstig over moet denken om maar eens over te stappen op een nieuwere versie. Om niet al te veel hoofdbrekens te krijgen adviseer ik je vooralsnog 2003.
Dit is op een redelijk voordelige manier de krijgen ..... ;)
Klik

Hoi,
Om niet al te veel hoofdbrekens te krijgen adviseer ik je vooralsnog 2003.

Ik HEB versie 2003 Thieu !!

Ondertussen heb ik kans gezien om mijn documenten weer in 2003 te laten openen. Maar vanmorgen kreeg ik van iemand een email (zonder document als attachment) en weer opende mijn document later in Word 2007 !?! De mail kwam wel van een persoon waarvan ik weet dat die versie 2007 gebruikt.

Bijgaand enkele afbeeldingen om dit aan te tonen.
Bij "openen met" kun je ook zien dat daar alleen de keuze Word 2007 bijstaat, en niet Word 2003 !?!

Een andere vraag:
Bij notificatie-type heb ik staan "Direct e-mail notificatie". Toch heb ik geen melding gekregen van het antwoord van Thieu !?!

Groetjes Marij

Bijlagen

• Word 2007 doc.jpg
    Word 2007 doc.jpg
    82,6 KB · Weergaven: 41
  • Word 2007 2e.jpg
    Word 2007 2e.jpg
    28,7 KB · Weergaven: 20
In ieder geval niet door mij Tardis. Tenminste niet bewust :)
Ik zal eens kijken of ik daar iets van kan vinden.
Groet

Ik weet ondertussen wat er aan de hand is.

Ik werkte een aantal maanden geleden met Outlook Express. Op een gegeven moment kon ik geen emails meer verzenden. Toen heb ik in eerste instantie (alleen) Outlook 2007 geïnstalleerd. Nu blijkt dat met Outlook 2007 altijd automatisch Word 2007 wordt mee geïnstalleerd :confused:

Ik heb maar heel kort Outlook gebruikt en ben al gauw overgestapt op Windows Live Mail.

Toch blijf ik het vreemd vinden dat dit pas na vijf maanden gebeurt. Eerder heb ik er nooit last van gehad. Was daardoor ook helemaal vergeten dat er iets van Office 2007 op mijn computer stond :o

Groetjes Marij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan