Programma word automatisch opgestart

Status
Niet open voor verdere reacties.

pilootnour5

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Hallo

Ik heb gisteren een nieuwe laptop gekocht bij Saturn. Het is de Compaq Presario CQ 61. Hij bevalt me heel erg. Maar sinds dat ik hem heb, als ik de computer aanzet, word er een HP programmatje meteen opgestart dat ik niet nodig heb. Ik wil hem ook niet verwijderen van me computer. Ik zil alleen maar dat ie niet meer automatisch opstart. Hoe kan dit? Ik heb dit ook geweten maar helaas is dit al heel erg lang geleden. Moet ik het programmatje nu weghalen of is er een andere oplossing?

Ik hoop dat iemand weet hoe dit moet,

Goedemiddag

Je zou via programma's en bestanden zoeken onder start kunnen zoeken op msconfig neem tenminste dat je windows 7 hebt.
En in msconfig zit de opstart functie

Laatst bewerkt:
msconfig is niet nodig (beetje raar advies...).
In de meeste programma's kun je instellen op deze gestart moeten worden als Windows start.

Tardis

Hoi,

Vraag me af wat er raar aan is is de meest simpele manier om dit te regelen zonder te weten om welk programma het gaat van mij uit en inderdaad het kan in het programma maar dit is veel sneller geregeld en ik neem aan dat de topic starter dit al bekeken had

Laatst bewerkt:
Waarom is msconfig een raar advies? Als je een beetje weet wat je doet, kan je je opstartprogramma's heel gemakkelijk aanpassen.

Het gaat om HP advicer of zoiets. Het is een balkje dat bovenaan in mijn scherm komt te staan. Het heeft geen opties. Alleen maar knoppen naar de HP Webste voor updates en andere dingen die ik niet nodig heb. Ik heb toch genoeg aan Windows 7 Updates.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan