programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

stroo

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2007
wie kan mijn helpen, gister kreeg ik via internet ( java ) een programmatje dit heb ik meteen verwijdert heb tot mijn schrik zie ik in het bestand Programa en onderdelen geen programma meer staan er staat niets ik heb wel een paar andere
programma ge installeert deze zie ik wel staan hoe kan dat alvast bedankt

En een systeem herstel heeft niet geholpen?

nee, maar ik heb ccleaner programma en daar staan wel alle grogramma in nero, offic enz

Laatst bewerkt:
programa

ja ik heb het ge probeert maar hij zegt, deze microsoft fixit is niet van toepassing op de versie van uw besturingssysteem of toepassing.
verder las ik als een programma door een uninstoll programa dan kan het zo zijn dat hij teveel verwijderd zo ja hoe kan ik dat recht zetten

dus als ik het goed begrijp zie je niet al je programma's in "programma & onderdelen" ?
Dit maakt je dus ongerust?
Het is mogelijk het je eventueel enkele windows bestanden hebt verwijdert waardoor je lijst m.a.w. corrupt is, of eventueel een virus of malware kan dit ook veroorzaken.
Maar is dit zo erg dat je de programmas niet ziet in de lijst?

mvg

Zettekakkers :thumb:

Ik kan er best mee leven maar ik dacht als er iemand is die mij kon zeggen en met een simpele in greep het ongedaan te maken tof. in ieder geval wil ik jullie bedanken voor de genomen moeite om te reageren nogmaals bedankt.:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan