Programmaatje om onderliggende webpagina's te zoeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Ik ben opzoek naar een programmaatje om van 1 domeinnaam de onderliggende pagina's te achterhalen die nog niet bekend zijn maar al wel online staan. Ik heb ooit eens zo'n programmaatje gehad wat dit deed, maar weet de naam niet meer. Iemand?

Maar meestal hebben de eigenaren van die domeinen dat nou juist ergens in de .htaccess afgeschermd.
Dus dat willen ze helemaal niet.

Of de eigenaren dit nu willen of niet, dat doet nu niet ter zaken. Het gaat mij om de mogelijkheid dat het dus kan, en ben op zoek naar zo'n programmaatje om die onderliggende webpagina's te achterhalen.

Heb je een idee hoe 'dat programmaatje' dat dan gaat bewerkstelligen? Dus wat zou heel globaal de methode daarvan zijn volgens jou?

Je kan met een offline browser zoals httrack een hele website binnenhalen, maar alleen die pagina's die zichtbaar zijn, m.a.w alleen pagina's die je met je browser ook kan vinden.

Als je pagina's/bestanden wilt vinden die niet op een of of andere manier vanaf een andere pagina gelinkt worden heb je echt een FTP-programma nodig plus inloggegevens.

Wat bovenstaande user zegt inderdaad. Tenzij er ergens een link beschikbaar is (en je weet waar die link staat) kun je het niet downloaden zonder de exacte gegevens te hebben.

Httrack kun je hier gewoon vinden: http://www.httrack.com/

Die maakt netjes een kopie van de website zoals jij die zelf ook zou kunnen bezoeken.

Meer dan dat gaat je niet lukken.

Volgens mij is dat HTTrack het programmaatje wat ik ooit eens gebruikte. Dank!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan