Programmapictogrammen wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

wagter

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2001
Berichten
6
Hallo,
ik wil graag in het menu starten, programma's de programmapictogrammen wijzigen.
In XP ging dit makkelijk door de rechter muisknop eigenschapen te kiezen en dan bij
pictogrammen wijzigen de juiste pic te kiezen en walla, voor elkaar.:thumb:
Bij Vista wil dit niet lukken.Na het bevestigen van de wijziging is gewoon niets veranderd.
Wie weet hier iets op...? :confused:
 
je wilt dus 1 van de pictogrammen in de lijst van start , alle programma's veranderen?

bij mij lukt dit namelijk echter perfect, ander pictogram, icoontje selecteren, dubbelklik, op toepassen drukken en het was me direct gelukt...

werkt dat zo echter niet voor jou?
 
Hallo,
precies op deze manier heb ik het geprobeerd, echter het icontje was niet veranderd.:(
 
Het zou gewoon aan een klein foutje kunnen liggen in het register maar helaas weet ik daar zelf niet echt veel van :S
Je zou wel eens sfc /scannow kunnen uitvoeren in de opdrachtprompt om het probleem proberen te laten fixen door microsoft zelf.
 
Ik heb geprobeerd dit te fixen door microsoft zelf, maar helaas geen verbetering. :confused:
 
probeer het ook eens met het programma tune up utilities ...
 
Ik heb tune up utilities geprobeerd.PC is hier en daar sneller op geworden, maar het pic-probleem blijft bestaan:confused:
 
sorry maar ik ben dan ook uit ideeën :S

je hebt toch de repair wizard gebruikt he?
 
De repair wizard heb ik gebruikt en dat leverde niets op.
Nu heb ik tuneUP Styler gebruikt en deze geeft aan dat het veranderen van pic's
in de klassieke weergave niet werkt.Na omzetten van oud naar nieuw ging alles weer van oud's en is hiermee het probleem opgelost.
Bedankt voor de tip en voor je reactie,s.:thumb::D

wagter
 
heel graag gedaan :thumb:

je was bezig over dat je pc nu wel een beetje versneld was dus ik vroeg me gewoon af of je dat specifieke tooltje dus wel had gebruikt ;)

Goed dat je het hebt kunnen oplossen :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan