Programma''s draaien vanaf nas

Status
Niet open voor verdere reacties.

HansVol

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2007
Berichten
118
Ik heb sinds kort een stevige NAS van Synology in gebruik genomen. Maar ik heb nogal wat vragen. Ik zie geen onderdeel van het forum waar ik die vragen kwijt kan.
Bijvoorbeeld: we hebben in huis vier pc's staan. Het is de bedoeling dat we vanaf een willekeurige pc kunnen werken, o.a. met Dreamweaver voor de website. Pc's en nu ook de nas staan in een netwerk. Ik kan dus alle variabele gegevens, data, op de nas zetten en DW als programma in elke pc houden. Als er wat met een pc gebeurt is herinstallatie van alle programma's een heel werk.
Maar het zou voor nogal wat programma's ook mogelijk zijn naast hun data ook het programma zelf op de nas te zetten.
Die nas heeft twee harddisks van elk 1 Tb, ruimte zat, en maakt van één schijf automatisch steeds een kopie op de andere schijf.
Ik kan dus ook kiezen voor een map per onderwerp, of voor indelen van de nas in diverse schijven, een schijf voor elk stel samenhangende bewerkingen. Bijvoorbeeld alle onderdelen van de website plus Dreamweaver en Ipswitch op de W schijf.

In welk forumdeel plaats ik deze vraag?
Wil de beheerder deze vraag dan op de juiste plek zetten om te beantwoorden?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb je vraag naar de harde schijven sectie verplaatst, gezien het opslag is. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gezien je inhoudelijke vraagstelling tevens de titel aangepast.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan