programma's en burobladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

2jane

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2003
Berichten
241
Hoi,
In ons gezin wordt de computer door 4 personen gebruikt, 2 kinderen die elk hun eigen gebruikersburoblad hebben en manlief en ik samen. Mijn "probleem" is dat elke keer als ik wat installeer (en dat gebeurt nogal es:D) komt dat ook bij de kinderen terecht. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik ze alleen op mijn buroblad installeer? en dat ze niet opstarten bij de kids? (zoals een kalender). Met msconfig lukt dat niet, dan wordt het bij iedereen gewist....

groeten,
ar.
 
Geplaatst door 2jane
Hoi,
In ons gezin wordt de computer door 4 personen gebruikt, 2 kinderen die elk hun eigen gebruikersburoblad hebben en manlief en ik samen. Mijn "probleem" is dat elke keer als ik wat installeer (en dat gebeurt nogal es:D) komt dat ook bij de kinderen terecht. Hoe kan ik er voor zorgen dat ik ze alleen op mijn buroblad installeer? en dat ze niet opstarten bij de kids? (zoals een kalender). Met msconfig lukt dat niet, dan wordt het bij iedereen gewist....

groeten,
ar.


welk os?
 
Heb ik het toch weer zelf gevonden!:D Ik word nog goed hier hahaha.. Ik zal het gelijk uit de doeken doen: Niet installeren in C/programmfiles, maar in C/documents and settings, eigen naam/start/programma's. Klaar als klontje.. dan heb ik ook nog een progje gevonden die waarschuwt wanneer er programma's, die je installeert, zich willen nestelen in het opstartproces. Het heet "startupmonitor". Ik heb geen idee meer waar ik dat vandaan heb, maar google weet het vast wel en het werkt perfect!

groetjes,
arja.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan