Programma's en Documenten branden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

winnie de pooh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 okt 2004
Hallo allemaal.

Mijn vraag is: Hoe kan ik het ebste Programma's en Documenten op een CD'tje of DVD branden?

Ik heb geen brand programma, zoals Nero ofzo. Bestaat er een goed alternatief brandprogramma? Waarmee ik dus Programma's en/of Documenten makkelijk kan branden.

Bijv: Wil op een CD een paar Spywere killers zetten. Vind ik handig als ik ergens bij iemand (of bij mij) Windows opnieuw moet instaleren. Dat ik dit er gelijk op kan zetten.:cool:

En uiteraard nog wat andere belangrijke programma's.:D

Alvast Bedankt voor jullie antwoorden.:thumb:

Als je Windows Xp hebt, kun je dat met Windows zelf doen.

PS het is Spyware.:)

Hoi,

Sorry maak wel eens vaker typfoutjes :p

Waar in Windows XP? Ik heb Home.

Mag ik er wel even op wijzen dat je dan best een herschrijfbaar medium neemt. CD-RW dus... Anti-spyware programma's worden ook wel eens vernieuwd in versie en het up to date houden is zeker bij die programma's erg belangrijk. Buiten de updatefunctie van de definities wordt ook het programma zelf vaak vernieuwd, en dat kan je niet via de updatefunctie updaten. Vermeld ook het versienummer in de installer, dat werkt handig.

Verder kan je ook eens in de sticky bovenaan de sectie kijken, daarin vind je een linkje naar deepburner, een gratis en vrij uitgebreid brandprogramma.

James:)

Laatst bewerkt:
Oke Bedankt, Crash en James!:thumb:

Ik ga binnenkort even Cd'tjes kopen:cool:

En dan maar uitproberen. :D Gaat wel lukken denk ik.

Hoi,

Het is allemaal gelukt :D Heb nu me CD'tje gewoon wat Crash zij inderdaad. Gaat erg makkelijk en snel :cool:

thx allemaal!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan