Met behulp van iemand die er meer verstand van heeft dan ik heb ik eens een stel programmas verwijderd die bij opstarten in geheugen worden geladen om systeem sneller te laten opstarten. Maar aan de rechteronderkant van de taakbalk staat nog een ikoontje waarvan ik niet weet hoe het weg te krijgen. Het is een luidsprekertje en start een programmaatje waarmee je geluidsonamen/instellingen kunt maken. (sndrec32). Ik gebruik dit nooit en kan het anders ook uit (start) menu opstarten. Volgens mij staat dit niet in: msconfig(starten met uitvoeren)>tabblad opstarten (lijst met programmaas die in geheugen worden geladen bij starten). Maar er staan wel weer andere in die volgens mij ook niet hoeven te worden gestart. Maar als ik die wegvink en opnieuw opstart krijg ik een melding dat een hulpprogramma is gestart en ik alles weer in ''originele staat'' moet herstellen. Hoe los ik dit op! Wat ,na wat ik weg zou willen vinken, overblijft is het volgende: igfxtray.exe hkcmd.exe AGRSMMSG.exe. Wat doen deze?