programma's in systemtray sneller laten opstarten tijdens opstarten XP?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beetje geïrriteerd?
Ik bedoel dus echt helamaal niks negatiefs met mijn reactie hoor. Ik ( en andere) willen je alleen duidelijk maken dat 1 minuut met Norton op je systeem echt een wereldtijd is en dat ik er voor zou tekenen.
Ik zit hier op een P4 2.4 met 768 MB intern en doe er minstens 2 minuten over.
Nou ja, mischien vatte je het verkeerd op;)

Laatst bewerkt:
Je kan zonder netwerk bij enkele services de opstarttype uitschakelen ( Uitvoeren services.msc en betreffende service dubbelklikken)

1. Alerter
2. Clipbook
3. Computer Browser
4. Error Reporting Service
5. Fast User Switching
6. Human Interface Access Devices (als je geen draadloos keyboard hebt en of geen Hotkeys gebruikt)
7. Indexing Service
8. Messenger (niets te doen met msn)
9. Net Logon
10. NetMeeting Remote Desktop Sharing
11. Remote Desktop Help Session Manager
12. Remote Procedure Call Locator
13. Remote Registry
14. Routing and Remote Access
15. Server
16. SSDP Discovery Service
17. Telnet
18. Themes
19. SSDP Discovery Service
20. TCP/IP NetBIOS Helper
21. Universal Plug and Play Device Host
22. Upload Manager
23. Windows Time (Automatische tijdsyncronisatie)
24. Wireless Zero Configuration
25. WMI Performance Adapter
26. Workstation

Eventueel ook nog
Terminal services ---> Nevenwerking geen Gebruikersnaam in Taakbeheer...

En je kan http://www.driverheaven.net/dforce/default.php installeren ...

dan is daar nog http://www.speedguide.net/downloads.php voor sneller internet verbindingen..

Wekelijks defragmenteren wil ook nog wel eens positief werken en regelmatig de map C:\windows\prefetch leeg maken.

En dan wat iedereen al meermaals heeft aangehaald in deze topic is dat je met Norton op zo'n licht putertje met XP een gat in de lucht mag springen dat je onder een minuut klaar bent.
Ik zeg op mijn beurt gooi die dure Nortonzin er af en pak AVG antivirus en ZoneAlarm of Avast met Kerio PFW.. (ook nog gratis ook)
:)

Geplaatst door ZipPe
Je kan zonder netwerk bij enkele services de opstarttype uitschakelen ( Uitvoeren services.msc en betreffende service dubbelklikken)

1. Alerter
2. Clipbook
3. Computer Browser
4. Error Reporting Service
5. Fast User Switching
6. Human Interface Access Devices (als je geen draadloos keyboard hebt en of geen Hotkeys gebruikt)
7. Indexing Service
8. Messenger (niets te doen met msn)
9. Net Logon
10. NetMeeting Remote Desktop Sharing
11. Remote Desktop Help Session Manager
12. Remote Procedure Call Locator
13. Remote Registry
14. Routing and Remote Access
15. Server
16. SSDP Discovery Service
17. Telnet
18. Themes
19. SSDP Discovery Service
20. TCP/IP NetBIOS Helper
21. Universal Plug and Play Device Host
22. Upload Manager
23. Windows Time (Automatische tijdsyncronisatie)
24. Wireless Zero Configuration
25. WMI Performance Adapter
26. Workstation

Eventueel ook nog
Terminal services ---> Nevenwerking geen Gebruikersnaam in Taakbeheer...

En je kan http://www.driverheaven.net/dforce/default.php installeren ...

dan is daar nog http://www.speedguide.net/downloads.php voor sneller internet verbindingen..

Wekelijks defragmenteren wil ook nog wel eens positief werken en regelmatig de map C:\windows\prefetch leeg maken.

En dan wat iedereen al meermaals heeft aangehaald in deze topic is dat je met Norton op zo'n licht putertje met XP een gat in de lucht mag springen dat je onder een minuut klaar bent.
Ik zeg op mijn beurt gooi die dure Nortonzin er af en pak AVG antivirus en ZoneAlarm of Avast met Kerio PFW.. (ook nog gratis ook)
:)

Die services uitschakelen heb ik al eens doorlopen. Norton is een goede en betrouwbare virusscanner dus die haal ik er niet af voor een een of ander goedkoop virusscannertje met alle gevolgen van dien als er iets mis gaat m.b.t. virussen...

Ook goed jij je zin :) dan maar lekker langzaam opstarten..
Was maar 'n ideetje..

Houden zo :thumb:

mogen die services uit zonder dat ik er last van zal hebben?:D kzal dat ook es doen:p

Geplaatst door ZipPe
Ook goed jij je zin :) dan maar lekker langzaam opstarten..
Was maar 'n ideetje..

Houden zo :thumb:

Hou je botte op de persoon gespeelde opmerkingen voor je wil je...:mad:

Laatst bewerkt:
Vind wel dat je erg geïrriteerd bent zeg, mensen proberen je te helpen en zeggen gewoon dat Norton Sucks als het om geheugen gaat. Dat jij dat in de wind gooit en begint te schelden vind ik erg asociaal. Vraag me dan ook af waarom je dingen vraagt waar je toch niets mee doet.

Oja zal ik je een geheimpje vertellen, AntiVir is beter dan Norton uit de bus gekomen, en is nog gratis ook ;)
Zal je systeem zeker sneller doen opstarten.

http://www.free-av.com/

Geplaatst door erwin32
Hou je botte op de persoon gespeelde opmerkingen voor je wil je...:mad:
Ik weet niet waar jij mee bezig bent, maar dit soort opmerkingen naar andere toe is hier niet gewenst.(zie huisregels)
Dat je reactie krijgt als "1 minuut opstarten met Norton voor zo'n pc is vrij vlot" lijkt mij toch een normaal antwoordt.:confused:
Het heeft niks met "Dit was geen tip, dit was gewoon 'op de persoon gespeeld' " te maken.
Hou er rekening mee, dat mensen hier allemaal vrijwillig iemand ander proberen te helpen. Dat het antwoord niet naar jou zin is, hoeft niet te betekenen, dat je zo tegen anderen kunt doen.

Graag normaal blijven reageren, dan is iedereen tevreden.;)

Geplaatst door Barfman
Vind wel dat je erg geïrriteerd bent zeg, mensen proberen je te helpen en zeggen gewoon dat Norton Sucks als het om geheugen gaat. Dat jij dat in de wind gooit en begint te schelden vind ik erg asociaal. Vraag me dan ook af waarom je dingen vraagt waar je toch niets mee doet.

Oja zal ik je een geheimpje vertellen, AntiVir is beter dan Norton uit de bus gekomen, en is nog gratis ook ;)
Zal je systeem zeker sneller doen opstarten.

http://www.free-av.com/

Tuurlijk droom lekker verder, Norton is nog steeds beste en de betrouwbaarste virusscanner...

Geplaatst door crash

Ik weet niet waar jij mee bezig bent, maar dit soort opmerkingen naar andere toe is hier niet gewenst.(zie huisregels)
Dat je reactie krijgt als "1 minuut opstarten met Norton voor zo'n pc is vrij vlot" lijkt mij toch een normaal antwoordt.:confused:
Het heeft niks met "Dit was geen tip, dit was gewoon 'op de persoon gespeeld' " te maken.
Hou er rekening mee, dat mensen hier allemaal vrijwillig iemand ander proberen te helpen. Dat het antwoord niet naar jou zin is, hoeft niet te betekenen, dat je zo tegen anderen kunt doen.

Graag normaal blijven reageren, dan is iedereen tevreden.;)

Dan verschillen we daar dan van mening, ik vind er op dit hele forum maar betweterig wordt gereageerd. Het kan ook op een normale manier worden geschreven lijkt me zo. En nu weer on topic...

Als je dit hele forum betweterig vind wat doe je hier dan nog?

Ga er nu maar vanuit dat jij met je norton je pc niet sneller opgestart krijgt maar dat antwoord had je al eerder gehad

Geplaatst door m@rio
Als je dit hele forum betweterig vind wat doe je hier dan nog?

Ga er nu maar vanuit dat jij met je norton je pc niet sneller opgestart krijgt maar dat antwoord had je al eerder gehad

Wat ik hier dan nog doe? Een antwoord op mijn vraag krijgen op een normale manier that's all..

Dan krijg ik hem maar niet sneller opgestart, laat maar dan. Ik sluit dit topic...

Ik weet dan niet wat jij onder een normaal antwoord verstaat.

Er wordt netjes gezegt dat het opstarten binnen een minuut met norton een mooie tijd is maar dat het zonder norton beter zou gaan.

En sluiten kun je niet dat kunnen alleen de mods en admins ;)

Geplaatst door m@rio
Ik weet dan niet wat jij onder een normaal antwoord verstaat.

Er wordt netjes gezegt dat het opstarten binnen een minuut met norton een mooie tijd is maar dat het zonder norton beter zou gaan.

En sluiten kun je niet dat kunnen alleen de mods en admins ;)

Wat jij wil, ik vind het allemaal best....

Geplaatst door erwin32

Tuurlijk droom lekker verder, Norton is nog steeds beste en de betrouwbaarste virusscanner...
Ben benieuwd waar jij dat op basseerd, ik zou zeggen succes met je P3 en maak er wat moois van, zal jou nooit meer helpen iig :thumb:

norton de beste virusscanner:confused: sommige mensen zijn ook nooit tevreden:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan