Programma's Map in lijst met programma's?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gammort

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2006
Berichten
271
Hey allemaal,

Ik heb sinds de map Programma's in de lijst van programma's staan (Start -> Programma's), ik draai windows vista.

2h2nmfa.png

Full Image: http://i37.tinypic.com/vrc40k.jpg

Screenie:
p.s. M'n bonsai avatar in het start menu zit ook helemaal scheef :S

Alvast bedankt,

Gammort
 
Laatst bewerkt:
Iedere keer dat ik een programma heb geïnstalleerd, krijg ik de map Programma's in Alle Programma's.
En bij de eerstvolgende boot istie weer weg.

Deze map moet je beslist niet verwijderen omdat dan, vreemd genoeg, de map Alle Programma's volledig geleegd wordt. Heb ik een keer meegemaakt , maar gelukkig had ik systeemherstel.
 
dus ik neem aan dat je hem eruit wil....

ik heb het ff uit getest... verwijderen kan niet, dan verwijder je meten de map (het is geen snelkoppeling)

je moet hem ff naar de juiste map slepen... ik heb het ook ff getest... als ik IN program files zit... en ik sleep iets wat er al in staat er gewoon in, vraagt hij: weet je het zeker dat soort gedoe. doe ik het en dan is hij uit het lijstje weg en is er neits veranderd aan de ene die er al stond. dus ik denk dat je het zo ook wel kan doen met programm files... maar waarom wil je hem er graag weg hebben....?
 
dus ik neem aan dat je hem eruit wil....

ik heb het ff uit getest... verwijderen kan niet, dan verwijder je meten de map (het is geen snelkoppeling)

je moet hem ff naar de juiste map slepen... ik heb het ook ff getest... als ik IN program files zit... en ik sleep iets wat er al in staat er gewoon in, vraagt hij: weet je het zeker dat soort gedoe. doe ik het en dan is hij uit het lijstje weg en is er neits veranderd aan de ene die er al stond. dus ik denk dat je het zo ook wel kan doen met programm files... maar waarom wil je hem er graag weg hebben....?

Ik vind het erg irritant dat hij erin staat, en samenvoegen is blijkbaar geen optie :S, om 1 of andere reden kan ik ook niet beheren wat er in die lijst staat, erg irritant.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan