programma's niet zien in de taakbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

h 3 n k

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2008
Berichten
44
hallo beste mensen,

ik heb een probleem met mijn computer, als ik een programma open zie ik hem wel maar als ik hem daarna minimaliseer dan staat hij niet meer op de taakbalk dus moet ik met alt+tab het programma zoeken want ik kan hem niet meer aanklikken.
ik heb ook al geprobeerd de andere icoontjes te verschuiven enzo maar dat lukt ook niet, met eigenschappen lukt het ook niet heb ik ook al gebprobeerd



alvast bedankt,

h 3 n k

(ik weet niet zeker of het printscreen erbij staat want ik weet niet of het gelukt is, zo niet wil iemand dan even zeggen hoe ik een printscreen kan uploaden?)
 
Zorgen dat het een .jpg is (bijv.)

Dan klik je op "Reageer op vraag", klik op de paperclip, surf middels bladeren naar de .jpg en dubbelklik 'm. Tot slot kies je voor uploaden. Sluit daarna de popup en plaats je antwoord. Pas op, de .jpg mag niet groter zijn dan 100 Kb.
 
Laatst bewerkt:
echt niemand een idee?

echt niemand een idee hoe dit zou kunnen komen?
 
Jammer dat we geen plaatje hebben want bij Office producten is er een instelling die Office Programma's op de taakbalk verbergt.

We kennen een bekend hulpprogramma: Taskbar Repair Plus, dat repareert veel taakbalk problemen gratis maar voor sommige moet het gekocht worden. Jou probleem staat in de derde regel en is een blauwe link. Dat betekent dat je het hele programma niet hoeft te downloaden maar alleen een klein bestandje dat het register aanpast. Dubbelklik dus op het gedownloade bestandje. Je kunt het denk ik eerst nog openen met kladblok om de regels te bekijken. Na opnieuw opstarten heb je de geopende taken terug.

http://www.kellys-korner-xp.com/taskbarplus!.htm

Voor plaatjes kun je gebruik maken van een Host. Je plaatst dan de link en je belast de server op die manier minder. de afmeting doet er niet zoveel toe. Ik gebruik ImageShack Je komt daar altijd op je eigen pagina waar je een link kunt kiezen. In het "voorbeeld van bericht" venster zie je dan of het gelukt is. Afbeeldingen moeten niet te groot zijn en ongeveer 70% gecomprimeerd omdat er ook langzame verbindingen zijn en het plaatje anders te laat verschijnt.
 
hij is terug!

heel erg bedankt! ik heb hem nou eindelijk weer terug!

dankuwel!

(nog eenvraagje, als je probleem is opgelost moet je dan je thread verwijderen?)

h 3 n k
 
Nee echt niet h 3 n k. Als je wel eens met Google zoekt kom je Helpmij.nl daar ook tegen. Helpmij.nl krijgt veel belangstellenden op het forum die gebruik maken van de hier opgedane ervaringen. Leden hebben zelfs uitgebreide zoekmogelijkheden en bezoekers lezen graag hoe iets werd verholpen. Daar is het een forum voor. Je moet alleen de knop gebruiken waar opstaat dat de vraag is opgelost om verwarring te voorkomen. Na verloop van tijd komt het bericht vanzelf in een archief, dan ziet de pagina er veel eenvoudiger uit en verschijnt die niet meer op het forum zelf maar is die alleen nog op te vragen als je dat adres weet. Graag gedaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan