Programmas of Games installeren voor Vodafone 710

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bermuda

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2008
Hey, heb eens gezocht naar games voor mn vodafone 710. Kom ik op een site terecht, staan allemaal games. Leuk! Staat nog zo'n berichtje naast;

NOTICE: Users have reported that the Vodafone 710 doesn't allow Java applications to be installed from a PC - they get a message saying 'failed to verify' (it's possible that this only applies to "unsigned" applications).

Downloading directly to the phone via our WAP site www.mobilerated.com/wap/ works fine.

Nouja, ik kreeg dus dat bericht dat het bestand niet kon worden geverifieerd. (dat was met een .jar bestand)

Toen ging ik naar die wap site van hun waar ik dezelfde games kon downloaden, alleen dan in .jad formaat. Die heb ik toen op mijn mobiel gezet en kreeg ik vervolgens het bericht; ''Installatie is mislukt''. (Ik zet games over via geheugenkaartje)

Nouja...kan ik hier iets aan doen? Mischien wat mogelijke suggesties? Of is dat ding nou zo goed beveiligd tegen gratis software downloaden? (bestandsgrootte is trouwens maar n halve kb, terwijl er op die site staat dat ze gemiddeld 70 kb zijn enzo)

EDIT: Ik heb mn mobiel weer uit en aangezet, en nu krijg ik ook bij de .jad een bericht van ''Verificatie is mislukt'' ipv installatie is mislukt.

EDIT2: Ook op die site staat dat ik hem ook gewoon via internet kan downloaden, door ff naar hun site te gaan met mijn mobiele browser. Maar zodra ik dat probeer krijg ik de volgende fout; ''Server-fout: Parseren niet mogelijk!''

Laatst bewerkt:
Dat is allemaal beveiligd, ik heb dit ook allemaal geprobeerd en ben op zich best handig met die dingen maar het is me nooit gelukt en daar baal ik nu nog flink van want die spellen die erop staan standaard zijn maar testversies :evil:

Ps: ik hou me aanbevolen mocht iemand een oplossing weten

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan