programma's opstarten op andere PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lars93

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2008
Hallo allemaal,

Ik heb een thuis een draadloos netwerk en alles werkt perfect. Maar is het mogelijk om op computer A een programma te openen dat op computer B staat. Ik heb de map uit program files gedeeld, maar als ik hem op de ander wil openen krijg ik de melding dat er geen machtiging is, terwijl ik dit (volgens mij) heb aangegeven op computer A.

Wie weet er een oplossing, of is dit niet mogelijk.

Alvast bedankt,
Lars

Externbureaublad

Ja, via externbureaublad ga je zou maar zeggen op PC A zitten en open je via externbureaublad PC B, zodat je het programma dus kan open ;).

Moet je ff zoeken hoe externbureaublad enzo in elkaar zit succes verder

Helaas beschik ik niet over een computer met vista premium of xp professional, waardoor ik geen extern bureablad kan maken.

bron:http://www.computertotaal.nl/web/Artikelpaginas/Cursus-artikel/Workshop-Extern-Bureaublad.htm

Verschil moet er zijn
In tegenstelling tot Windows XP Professional, kan Windows XP Home Edition alleen fungeren als client-computer. U kunt een pc met Windows XP Home Edition dus niet op afstand benaderen, maar wel gebruiken om een andere computer te benaderen. Ditzelfde geldt voor Home Basic en Home Premium van Windows Vista.

Iemand een andere oplossing?

Alvast bedankt,
Lars

Laatst bewerkt:
Ik heb inmiddels mijn map in Program Files weten te delen, maar als ik dan het exe bestand open krijg ik een melding dat het programma niet goed is geïnstalleerd, terwijl hij het op computer A wel doet. Is het onmogelijk om het programma te openen of doe ik iets fout, en zo ja heeft iemad hier dan een oplossing voor?

Alvast bedankt,
Lars

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan