Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoek zo ff ook voor de andere software of mail hun helpdesk.Om uw Office 365-licentie over te dragen naar een andere pc, moet u eerst de Office 365-installatie op uw huidige pc deactiveren en vervolgens Office 365 downloaden, installeren en activeren op de nieuwe pc waarop u uw Office 365 wilt gebruiken.
Dat zou ik zeker niet doen.Dan moet ik zeker eerst de betreffende programma's op mijn oude computer wissen?
Beetje vreemd advies; de bedoeling van een 'oude pc' is dat je die uitfaseert. Eventueel naar de schroothoop brengt. Wat heeft het voor zin om daar je oude software op te laten staan? Dat de eerlijke vinder hem in dank kan aanvaarden en gebruiken? Je kunt probleemloos je applicaties ( in ieder geval Photoshop Suite en Office 365) installeren op de nieuwe pc, en dan de oude leegmaken. Bestanden uiteraard ofwel in de cloud, dan hoef je niks te doen, ofwel via een stick overzetten.Dat zou ik zeker niet doen.
Weer een sterk staaltje van bemoeizucht en nergens op gebaseerd. Norton gebruik ik al meer dan tien jaar (niet automatisch verlengd) en tegen een gemiddelde prijs van 30,- euro per jaar en ik heb nagenoeg geen klachten/problemen en het programma doet uitstekend zijn werk. Ik kan downloaden wat ik wil, websites bezoeken wat ik wil en Norton grijpt in als dat nodig is. Kijk maar zelf waar de meeste problemen mee zijn op internet! In ieder geval niet met Norton Security!Norton weet ik niet, maar die zou ik dan ook gelijk in de prullenbak gooien en een andere installeren. Sorry
Anderen en ik hebben je 100% geholpen. Maar ongevraagd bemoeien met wat iemand wel en niet moet doen gaat me te ver.Ik ging er vanuit dat dit forum gewoon bedoeld was om mensen zoals ik die weinig ervaring hebben te helpen.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.