Programma's starten niet en verschijnen even in taakbeheer en verdwijnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

catharina68

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 dec 2010
Mijn laptop start gewoon op en alles lijkt normaal, alleen laadt hij geen opstart-programma's en als ik bij processen kijk staan er maar 8 processen. nl:
winlogon.exe
taskmgr.exe
taskhost.exe
igfxpers.exe
hkcmd.exe
explorer.exe
dwm.exe
csrss.exe

Ik heb veilige modus geprobeerd, systeemherstel het enige wat werkt is de explorer.
Verder kan ik helemaal niets starten, geen virusscan etc, geen internet explorer en ook geen andere programma's, deze verschijnen even in taakbeheer en verdwijnen dan meteen weer.

Welkom op Helpmij.nl
Hoi,
klik op de links in m'n handtekening en download de programma's naar usb-stick,kijk of je ze wel kunt installeren op je eigen pc en herstart dan je pc in veilige modus met netwerkmogelijkheden,update de programma's en draai ze in de veilige modus 1 voor 1.
Begin met Mbam.
We horen het verder wel.

Welkom op Helpmij.nl
Hoi,
klik op de links in m'n handtekening en download de programma's naar usb-stick,kijk of je ze wel kunt installeren op je eigen pc en herstart dan je pc in veilige modus met netwerkmogelijkheden,update de programma's en draai ze in de veilige modus 1 voor 1.
Begin met Mbam.
We horen het verder wel.

Dit heb ik geprobeerd, maar ik kan niets installeren. Het enige wat ik kan starten is explorer+config.scherm de rest werkt niet.

ps. je link naar mbam is verkeerd

Laatst bewerkt:
Helaas, ik heb inmiddels hopelijk alles wat ik wil bewaren op een aparte schijf en zal VENSTERS 7 er opnieuw opzetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan