Programma's starten niet meer na installatie MSN Plus! en Tweak XP

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bianc
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bianc

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2001
Na installatie van MSN Plus! van Patchou en Tweak Xp willen een aantal programma's niet meer starten..
Het systeem crasht bijna bij het starten van bv Wincommander en Macromedia Flash..

Tweak XP gedeinstalleerd, maar geen effect!

Het doet zich alleen voor bij het starten van .exe files..

Wie o wie weet waar we dat ongedaan kunnen maken?

Thnxxxx

Al geprobeerd om met systeemherstel terug te gaan naar een tijdstip vóór de installatie van MSN Plus en TweakXP?

het niet kunnen starten van een exe file ruikt naar een virus. Scan eens je systeem.

Ja heb ik gedaan, online, met AV en ook nog eens Search and Destroy + adaware laten draaien.. geen effect en niets gevonden..

Raar, dan maar een systeemherstel proberen. Maar wat gebeurt er precies als je flash wilt starten?

Systeemherstel heeft niet geholpen helaas!
Hij blijft hangen bij het 'startup" scherm en bevriest dan, taakbeeindigen duurt erg lang en bij wincommander werkt dat al helemaal niet meer..

Toch een virus

Het niet meer op kunnen starten van .exe ruikt inderdaad naar een virus. Ondanks het feit dat je via online scannen niets gevonden hebt, denk ik toch dat er sprake is van een virus. Ik heb namelijk vaker gehoord dat 'het niet kunnen openen van exe-bestanden virussen' wel eens vaker niet gevonden worden door online scanners. Wat je zou kunnen proberen, is via ctr - alt - del kijken welke programma's er meedraaien op de achtergrond. Elk onbekend programma'tje zou kunnen wijzen op een virus.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan