Programma's van afstand openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

elroy127

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2013
Hallo,

Ik wil graag een site maken waar ik al mijn programma's mee kan openen, zoals office, zonder dat het op de pc zelf staat geïnstaleerd.
Hoe kan ik dit maken, ik weet dat het kan.

Gr
Elroy

Hallo Elroy. Ik denk dat je windows onedrive bedoeld om dit te kunnen doen. Je kunt ze dan maken, zelf bewerken en delen met wie je maar wilt.

https://onedrive.live.com/about/nl-be/

Bedoel je wat anders dan terug melden. Als je een site maakt heb je toch toegang tot al je eigen bestanden.

(bewerken, verwijderen, downloaden, uploaden enz enz.

Laatst bewerkt:
nee, dit bedoel ik niet.
Ik bedoel dat ik mijn programma's (office, vlc, programma's van mijn school) overal op elke pc kan openen.
ik bedoel zoiets menu:
1.jpg

Sterker nog, ik denk dat de systeembeheerder van je school vrijwel alle poorten heeft dichtgezet.

Er zijn wel Remote Desktop oplossingen, maar dit zal niet gaan werken in een thuis/school situatie.
www.teamviewer.com/en/index.aspx ("... free for individuals ...")

ik bedoel niet specifiek de programma's die van school zijn, maar programma's die ik gebruik op school en thuis ook heb.

Hebben jullie Magister op school met documenten sharing via internet/intranet?

ik bedoel niet specifiek de programma's die van school zijn, maar programma's die ik gebruik op school en thuis ook heb.

Maar als je die op school en ook thuis hebt, dan kun je er toch mee werken. Je gebruikt ze daar en ook thuis. Dit begrijp ik niet zo goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan