Programmas verwijderen uit Systeemvakpictogrammen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ibriboy

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2011
Hallo kan ik bijvoorbeeld xampp en unlockerassistent.exe verwijderen uit systeemvakpictogrammen? Want ik heb die programmas niet meer op me computer staan.

Verwijder voortaan een programma met Revo Uninstaller.
Zoek het bestand UnlockerAssitent.exe en xampp-control.exe.

Verwijder die bestanden.

Verwijder voortaan een programma met Revo Uninstaller.
Zoek het bestand UnlockerAssitent.exe en xampp-control.exe.

Verwijder die bestanden.

Maar die bestanden staan niet meer op mijn computer iik ben xampp en unlocker verwijdered.

Hooi Ibriboy,
Ik gebruik zelf 'RevoUnistallerPRO' en als ik een programma met Revo verwijdert heb en goed en grondig gewist heb met optie 'De-installatie forceren' komt die programma ook nergens meer voor ook niet in systeemvak.
Succes..!

Laatst bewerkt:
Maar ik heb het programma al verwijderd als ik revo download zie ik het programma xampp en unlocker dan nog steeds?

Hoi hoi, je moet gewoon zo doen ALS je overbodige systeemvak pictogrammen verwijderen wil .... Instaleer maar eerst CCleaner ... en dan zo ! :d
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
1.)-
so9wkl.jpg
2.)-
jzw36c.jpg
3.)-
b4iz4x.jpg
4.)-
2gsk801.jpg

P.S. Pas nadat je EXPLORER uitgeschakeld hebt, klik maar in CCleaner opschonen !

Laatst bewerkt:
Hoi,
welkom op Helpmij
download Ccleaner en vink bij cleaner>geavanceerd de optie "systeemvakcache" aan.

Laatst bewerkt:
Ok bedankt :) Ccleaner heb ik al :P

Maar er staat dat explorer.exe herstart zal worden wat houdt dat in?

Gewoon in taakbeheer intypen zoals je ziet ... nieuwe taak en Explorer en... Enter ! of OK :)

Laatst bewerkt:
Mooi dat het gelukt is en succes verder! :thumb:
(klik even op "zet status opgelost" in de blauwe werkbalk, boven de beginposting v.d. site).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan