programma's verwijderen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
viv zei:
Heb nog wel probleempjes met mijn computer (die vaak blokkeert waardoor ik terug moet opstarten...
Ik zou dan toch nog maar het advies van James007 opvolgen....het plaatsen van een Hijackthislog.

Voor wat extra uitleg: <a href="http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?postid=1318570#post1318570" target="_blank">>klik<</a> :)
 
Ga eens naar een update kijken voor je videokaart.
Download het progje EverestHome.
Dit kan je precies vertellen wat je in je pc hebt zitten.
Vervolgens typ je in google drivers en dan je kaart naam en/of nummer.
Als ik jou was zou ik dat ook doen voor moederborddrivers.

O, zie net wat ikself schreef: Ik zou dan toch nog maar het advies van James007 opvolgen....het plaatsen van een Hijackthislog.
Had je dit nog niet gedaan?
Zeker doen hoor.
 
Laatst bewerkt:
hallo,
heb een Hijackthislog geplaatst bij ASO (weer wat bijgeleerd :) maar nog geen reactie ontvangen. Ik veronderstel dat dat wel een tijdje zal duren. Hou jullie in ieder geval op de hoogte !!
 
Het zal mij benieuwen. Alleen al die twee vreemde regels in msconfig/opstarten!
Trouwens.....ik heb nog nooit zo'n mager msconfig/opstarten gezien!
Houden zo.
 
hallo,
sorry dat het een tijdje geduurd heeft eer ik terug een antwoordje plaatste (wegens ziekte).
Het probleem is "helaas" nog altijd hetzelfde. Via forum van ASO heb ik
ATF cleaner laten draaien, Ewido anti-malware. Hijack This gestart en 3 vinkjes weggedaan.
Mijn PC werkte een dag of 3 zonder problemen en .. weeral hetzelfde probleem. Nieuwe driver geïnstalleerd van Nvidia Geforce
Heb nu ook Norton System Works aangeschaft (in de hoop dat dit iets zou uithalen) maar... helaas niet.
Nu heb ik zelfs problemen met het afsluiten van mijn pc. (niet elke keer maar gebeurt regelmatig). Scherm blokkeert bij "Windows is bezig aan het afsluiten".
Zal ik dan misschien toch maar beter mijn Windows XP opnieuw installeren ?
 
wou dit nog even melden :
bij mijn Foutenlogboek heb ik het volgende bemerkt (heb wat zitten rondneuzen op de helpmijsite - vandaar het idee van naar de logboek te kijken)

Logboek Systeem :
Fout - DCOM - gebeurtenis 10010 (dit komt praktisch elke dag voor)
Fout - System Error - gebeurtenis 1003
Waarschuwing - Tcpip - gebeurtenis 4226 (komt ook dikwijls voor)

Logboek Toepassing :
Waarschuwing - MsiInstaller - gebeurtenis 1001 en 1004 (komt vaak voor)
Waarschuwing - Userenv - gebeurtenis 1517

Maar ik weet echt niet wat dat allemaal wil zeggen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan