programma's werken niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

articcie

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2008
Berichten
133
Goedenavond beste mensen,

ik heb zojuist windows 7 geinstalleerd, en ik ben de enige gebruiker en tevens de admin. Toch als ik in de werkbalk of op het bureablad op een pictogram van een programma,of in de werkbalk op internet explorer klik, dan zie ik het rondje(tijdlopertje) bezig. en na een seconde of 10 stopt die ermee, en het programma opent niet.

Deze computer
Mijn documenten etc, openen echter wel gewoon.

Als ik met de rechtermuisknop erop klik, en dan als Run as Administrator klik, doet die het na een melding of ik het programma wil uitvoeren, wel gewoon.

Bij user accounts gekeken, en ik ben de enige account met admin rechten. De gast account staat uit. Hoe kan dit? is er een oplossing voor?

Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen!

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Articcie
 
Hoi,
als je op een pictogram of programma rechtsklikt wat staat er dan precies onder eigenschappen? Of werken de snelkoppelingen niet?
Waar staat de schuifregelaar v.d. UAC-instellingen op?
Heb je alle updates al binnegehaald?
 
Laatst bewerkt:
Bedoel je onder het tabje general?

Type of file: Shortcut
Description: windows live messenger
Location: C:\Users\Tom\Desktop
Size: 1,99 KB (2.040 bytes)
Size on disk:4,00 KB (4.096 bytes)
Created on: Today ‎24 ‎januari ‎2011, ‏‎9 minutes ago
Modified: Today ‎24 ‎januari ‎2011, ‏‎9 minutes ago
Accessed: Today ‎24 ‎januari ‎2011, ‏‎9 minutes ago

Updates zijn geinstalleerd.
 
Ik kan niet bij de UAC komen. dan blijft dat stomme ding draaien, en stopt ermee.
 
Helaas niet, ik blijf er op klikken, maar er gebeurt niks. helaas werkt rechtermuisknop niet in dat menu:(
 
Type of file: Shortcut
Description: windows live messenger
Location: C:\Users\Tom\Desktop
Wat is het doel/path v.d. snelkoppeling? (onder de tab snelkoppeling)
 
Kan ik nu niet meer zeggen. Gisteravond kon ik uiteindelijk nergens meer op klikken,zelfs niet via het knopje run as administrator.
Nu een nieuwe installatie gedaan van windows. tot zover werkt het nog goed. maar ik houd me vingers gekruist! Mocht het goed blijven gaan, dan zet ik deze topic op inactief.. komt het terug, dan komt het hier te staan.

Alvast hartelijk dank voor de snelle reacties zover!

Groetjes Articcie
 
Hoi,
het kan zomaar zijn dat bij de vorige installatie iets mis is gegaan, maar als je toch net had geïnstalleerd maakt 't ook niets uit om het nog eens te doen. :d
Succes verder en hopen dat het zo blijft. :thumb:
 
Zojuist het probleem weer gehad. Draai nu alweer op een schone installatie..

ik heb het idee, dat het veroorzaakt wordt door de driver van mijn geluidskaart., vanaf het moment dat die klaar is met installeeren en wil herstarten, kan ik klikken tot ik een ons weeg.

Dit vindt ik vreemd, de driver is voor windows 7. Is het mogelijk dat de driver zoiets kan veroorzaken?

Mijn geluidskaart is theathron agrippa.

Ik ben nu bezig met het installeren van me MB geluid. hier krijg ik de melding: We can't find HD audio device. Wat moet ik hieraan doen? is het mogelijk dat er een conflict is tussen me geluidskaart in me pci poort?ookal is die niet geinstalleerd?


Probleem opgelost. Ik ben in het bios gaan zoeken, en daar stond een instelling op AUTO, en nu op ENEBLED, nu doet die het goed. Binnenkort maar de geluidskaart eruit halen, die heeft schijnbaar alle ellende veroorzaakt.

Hartelijk dank voor alle info!

Fijne avond nog,

groetjes Articcie
 
Laatst bewerkt:
:d:d:d Wat ik hartstikke mooi van je vindt is dat je hier komt voor een probleem en dat, voor dat wij het evt. kunnen oplossen/reageren, je het dan inmiddels zelf hebt opgelost.
Kun je niet beter hier op 't forum blijven om snel de problemen van anderen op te lossen? :p
 
haha, ik blijf ook niet afwachten, ik blijf zelf proberen en nadenken. dit forum is juist uitermate fijn als ik ergens niet aan gedacht heb,of echt vast zit.

Ik zal eens in wat topics gaan kijken, wie weet kan ik ook iemand helpen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan