Programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Romiam39

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2004
Iedere keer als ik via start naar alle programma's ga krijg ik te zien....onlangs geinstalleerde programma's. Waarom krijg ik dit te zien. 1 keer is toch wel genoeg?? Hoe krijg ik dit volgende keer niet te zien??

Romiam

Ge moet daar éénmaal op klikken en dan is het gedaan totdat ge een nieuw programma installeerd.

Maakt niet uit, dit heb ik al eens gedaan en zelfs als ik de pc uitzet en weer aan, dan krijg ik dit nog gewoon te zien.

Iedere keer als u het Startmenu opent, wordt onderaan bij Alle Programma's een extra venstertje weergegeven met daarin de optie `Onlangs geïnstalleerde programma's'. En die optie staat behoorlijk in de weg van de - wel vaak gebruikte - knop Alle Programma's.
Om dit vervelende venstertje te verwijderen, klikt u rechts op uw gebruikersnaam, die helemaal bovenaan in het Startmenu verschijnt. Kies voor Eigenschappen en klik op Aanpassen op het tabblad Menu Start. In het dialoogvenster Menu Start Aanpassen selecteert u het tabblad Geavanceerd. Haal het vinkje weg bij `Onlangs geïnstalleerde toepassingen markeren', en klik op OK, Toepassen en nogmaals op OK.

ff googlen zo gepiept
bron ELproemo's

Mogelijk helpt dit: rechtsklik op de Taakbalk/Eigenschappen/tabblad Menu Start, klik op Aanpassen, tabblad Geavanceerd en vink uit "Onlangs geinstalleerde toepassingen markeren" Kijk ook onder Deze items in het menu Start weergeven.

Bedankt voor de gouden tip!!!! Ik ga het proberen straks...

Groetjes
Romiam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan