Programma's??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shinchan1984

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2006
Hoi allemaal,

Ik heb een aantal programma's op mijn pc staan waarvan ik niet 100% weet wat ze zijn en of ik ze kan verwijderen zonder gevolgen. De pc heb ik namelijk gekregen dus ik heb ze ook niet geinstalleerd.

hoe dan ook, het zijn de volgende programma's:

Macromedia flashplayer 7.0 r14

eMule0.44d-Installer

Steinberg Hypersonic

dus wat doen deze progg en kan ik ze verwijderen?

Thxs
ShinChan

Flaashplayer zou ik laten staan heb je soms nodig op sommige sites.
Emule is een P2P programma dus mag je zelf weten.
Die andere lijkt mij iets van je geluidskaart. Laten staan dus.

Laatst bewerkt:
De eerste 2 kun je probleemloos verwijderen, al zou het zomaar kunnen dat je niet alle filmpjes / beelden van het internet kunt afspelen. Geen probleem, IE geeft dan vanzelf aan dat je een flashplayer moet installeren en geeft op zo'n moment tevens een link wáár je die dan kunt downloaden en installeren.

De 3e weet ik niet, dat zoek ik even op.

[edit] Raymond Bos had geplaatst, terwijl ik mijn berichtje typte [end edit]

Als ik deze site informatie op zijn juiste waarde inschat, dan kun je ook die 3e veilig verwijderen. Het zou dan gaan om software om "iets" met muziek te doen (en dus niet verbonden zijn aan je geluidssoftware / hardware)

Laatst bewerkt:
Kan er in principe dus allemaal af maar die Flashplayer moet je zelf weten. Je weet nu van ons wat het is in ieder geval.

hoi ben er weer,

ik heb weer een programma gevonden, die pop-uped altijd als ik net klaar ben mety opstarten van de pc.
het is namelijk:

MSI live monitor

wat is dat?

Kun je verwijderen, is een tooltje van Micro Star International, een soort van diagnose / update tool. Niet belangrijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan