Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb wel een programma wat laat zien wat allemaal in je hd zit.
Misschien heb je daar wat aan. Het is dan wel een plaatje maar geen lijst.
Spacemonger heet dat programma.
http://www.werkema.com/software/index.php
Volgens mij kun je hem bij deze site downloaden.
Je zou een macro kunnen maken. Met Jitbit Macro Recorder kan je je muis opnemen. En daarna afspelen. Dus dan maak je eerst een nieuw txt bestan aan. Dan open je de map waar de andere mappen in staan waar je een lijst van wilt maken. Dan start je Jitbit Macro Recorder en begint met opnemen. Je gaat de bovens te rij van bestanden af, van links naar rechts. En je kopiert de naam van het bestand in het txt bestand. Als je de bovenste rij gedaan hebt scroll je naar beneden. En dan stop je de opnamen. Dan zet je het aantal keer achter mekaar afspelen op 0 (nul), dan gaat hij oneindig door.
Snap je wat ik bedoel of is het wat te ingewikkeld zo laat op de dag![]()
Download om te beginnen Jitbit Macro Recorder en zet er een crack overheen. Ik mag je geen link geven voor een crack want dat is tegen de regels. Het programma is simpel en eenvoudig in gebruik :thumb:
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.