programmavolgorde in het menu start

Status
Niet open voor verdere reacties.

D@nny

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
897
Hoi,

Ik heb maar weer eens een vraag, ik heb straks TweakUI voor XP geïnstalleerd maar van toen af kan ik in het menu 'Start' in de map "programma's" de verschillende mappen niet meer verplaatsten zoals ik dat gewend ben, dus gewoon verslepen gaat niet meer.
Komt dit door TweakUI en heeft hij daar soms een andere methode voor?
Ik hoor het graag.
 
Ook niet door op het betreffende programma met right-klik te staan en kiezen voor 'sorteren op naam?' Of bedoel je dat niet?
 
Helaas

Dag Gezina,

Nee, dat rechtsklikken werkt ook niet. Normaal kon ik met de linkermuisknop ingeklikt op een icoontje dit icoontje door het programma-menu slepen tot op de desgewenste plaats. Dat gaat nu niet meer, bij rechtsklikken gebeurd er nu helemaal niks. :(
 
Mogelijk dat in dat Tweakprogje je dit kan instellen, zou toch te gek zijn dat dit niet meer kan! Tweak-uitjes alhier misschien?
 
Tweakui-er in hart en nieren present! :thumb::cool:

Rechtsklikken op je startbalk, eigenschappen, tabblad menu start, aanpassen, een vinkje zetten voor "slepen-en-neerzetten inschakelen".

Als je deze handeling verricht moet je TweakUI even niet open hebben staan!

:thumb:.
 
Het werkt

BEDANKT XP_PC,

Alles is weer zoals het oude. Had dit probleem nu te maken met het feit dat ik TweakUI geinstalleerd heb? Want dit zijn toch 'gewoon' windowsinstellingen of het TweakUI deze gewijzigd?

Hoe dan ook, het probleem is opgelost en ik kan mijn menu weer naar mijn smaak rangschikken.

Groetjes,
 
Met Tweak UI voor Windows 98 werkte opeens verkennen en openen niet meer in het startmenu. Dat soort dingen wijzigd TweakUI zonder melding :).

Graag gedaan :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan