Programmeren forum

Status
Niet open voor verdere reacties.

cyberbrain

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 dec 2005
Hallo iedereen!

Ik heb mijn eigen forum gebouwd. Dit forum is bedoeld om hulp te bieden aan mensen die problemen hebben met diverse programmeertalen.

Probeer het eens: forum.cyberbrain.nl

Groeten,
CyberBrain

Ziet er grappig uit, veel succes toegewenst.

Groeten Oossie

Ik vind 't niks. De layout zelf (met die gigantische ronde hoekjes en de cliché gradiënts) vind ik niks, en de indeling van je forum ook niet. Zoals je waarschijnlijk wel weet zijn er behoorlijk wat programmeertalen, ik vind het dan ook fijn wanneer elke programmeertaal een eigen sectie heeft.

Verder zie ik ook niet echt iets speciaals waarvoor ik op jouw forum een actief lid zou willen worden ...

Succes d'r verder mee !

ik wil geen moderator spelen hoor maar staat bij de promotie regels niet iets over niet promoten naar concurentie van helpmij?

Meldt het dan aan de moderator en speel dan ook geen mod als je het toch niet wilt ;)

Het is geen concurrentie. Het betreft een specifiek onderwerp, is geen computerhelpdesk als Helpmij en dus is het gewoon toegestaan.

Als hij nou een forum had waar hij, net als hier, computerproblemen oploste dan was het wel weer een concurrent. Anders kan je alles wel een concurrent noemen aangezien je hier voor vrijwel alles terecht kan ;)

ok sorry ik wist niet dat dit forum zo groot was dat je alles van PCproblemen kon vragen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan