robbintjuh
Gebruiker
- Lid geworden
- 31 jan 2011
- Berichten
- 5
Goede avond,
Ik loop al een tijdje te stoeien met een excel bestand(staat in bijlage).
Het is een weekrooster voor mijn werk wat ik nu heb is eigenlijk de basis. Maar ik zou graag deze gegevens doormiddel van een Macro automatisch laten aanvullen.
Wat moet de macro doen:
1. Orgineel kopieeren naar een nieuw tablad(week1).
2. Gegevens kolom W kopieeren naar kolom U.
3. Kolom V alles weer op 0.
4. Gegevens kolom T kopieeren naar Kolom R
Einde Macro
Dit gedeelte lukt mij. Alleen nu komt het waar ik tegen aanloop. Ik zoek een manier dat er in week 1 een macro staat dat alle gegevens in week 1 verwerkt worden als hierboven Stap 2 t/m 4. En dat deze handeling weer automatisch in week 2 staat voor week 3 en dit door tot einde van het jaar.
Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.
Groeten,
robbintjuh
Bekijk bijlage nieuw rooster.xlsx
Ik loop al een tijdje te stoeien met een excel bestand(staat in bijlage).
Het is een weekrooster voor mijn werk wat ik nu heb is eigenlijk de basis. Maar ik zou graag deze gegevens doormiddel van een Macro automatisch laten aanvullen.
Wat moet de macro doen:
1. Orgineel kopieeren naar een nieuw tablad(week1).
2. Gegevens kolom W kopieeren naar kolom U.
3. Kolom V alles weer op 0.
4. Gegevens kolom T kopieeren naar Kolom R
Einde Macro
Dit gedeelte lukt mij. Alleen nu komt het waar ik tegen aanloop. Ik zoek een manier dat er in week 1 een macro staat dat alle gegevens in week 1 verwerkt worden als hierboven Stap 2 t/m 4. En dat deze handeling weer automatisch in week 2 staat voor week 3 en dit door tot einde van het jaar.
Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.
Groeten,
robbintjuh
Bekijk bijlage nieuw rooster.xlsx