• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

ProgressBar kopiëren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Albatros

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2001
Hoi,
In Excel heb ik een progressbar gemaakt (kompleet met bedrijfslogo). Deze staat onder Formulieren als ProgessDlg. Onder Eigenschappen is deze opgebouwd met de volgende items:
* Label1 label
* lblDone label
* lblPct label
* lblRemail labelProgressDlg userform

Deze progressbar wil ik nu ook in een andere bestanden hebben, waar al enige makro's instaan.
Hoe kopieer ik nu het beste alle eigenschappen, opmaak en code van de progressbar naar een ander bestaand bestand?

Albatros

Albatros, Dit kan heel simpel door het verslepen van je form in je VBE van het ene naar het andere workbook (dus je moet wel bron en doel beide open hebben staan). Ook modules zijn zo over te copieren.

Groet, Leo

Klopt Leo

Albatros,

houd wel rekening met bestandsnamen die misschien moeten veranderen. Of variabelen die je Public gemaakt hebt. En zo zijn er nog wel een aantal andere addertjes onder het gras. Kortom, verslepen zoals Leo aangaf, en dan regel voor regel door de code stappen.

Ginger en Wigi,

Bedankt voor jullie reacties.:thumb:
Helaas gaat het niet via een "copy"-functie.

Het verslepen gaat goed, maar het is wel ff de aandacht erbij houden, tussen al de andere makro's

Albatros

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan