progressive scan

Status
Niet open voor verdere reacties.

deijlrene

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2006
wat ik mij afvroeg, ik heb een dvd set besteld en daarin zat progressive scan ofzo, maar wat ik mij nou afvroeg, ik wil ook nog een nieuwe te kopen, ik heb er 1 op het oog en daar zit dit ook in, maar wat ik me nou afvraag wat doet prograssive scan precies inhoud, en of je hierdoor ook wel duidelijk verschil ziet met een tv wat dit niet heeft? met andere woorden geeft dit iets extra's of is het niet echt bijzonder

ik heb het volgende setje namenlijk op het oog, mochten mensen hier wat over weten dan zou ik dit graag horen.

het gaat om home cinema setje Onkyo HTC-503

en tv: Philips 32 PW 8720 Digital

over de philips heb ik op kieskeurig goede reacties ontvangen, maar normaal had ik het idee wat ik zo zag dat progressive scan vooral op lcd tv's zat enzo maar dit is een "normale" breedbeeld, en vroeg me af wat jullie van deze combi vinden.

Laatst bewerkt:
Ik vermoed dat je mogelijk het e.e.a. door elkaar mixt. Lees dat pdf'je nog eens rustig door en je zal het antwoord lezen...........

Pasja zei:
Ik vermoed dat je mogelijk het e.e.a. door elkaar mixt. Lees dat pdf'je nog eens rustig door en je zal het antwoord lezen...........

ok sorry iets te snel gelezen haha, maar ik snap het inderdaad,

En wat ik me dan afvraag, ik wil dus een breedbeeld tv van philips gaan kopen, en hier zit ook progressive scan op, in hoeverre komt het goed uit op een normale breedbeeld? of is het toch wel veeeeel verstandiger om een lcd tv te kopen?

( waar ik overigens niet het geld voor over hebt)

Ik ben op dit punt ook niet echt deskundig, maar de hd technologie eist van de hardware dat deze aan bepaalde normen voldoet. Als die hardware daar aan voldoet, dan denk ik dat het weinig uitmaakt waar je voor kiest, da's een kwestie van (beeld) smaak................... en budget.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan