Project Vans

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ladyke

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2010
hoi,
heb mijn Antec sonata III 500 kast een klein beetje veranderd :D
Systeem hardware : CPU : AMD Phenom II x4 955 @3.5 Ghz
RAM: Patriot DDR 3 @1600 Mhz
Videokaart: ATI Radeon HD 4800 Series
Moederbord : MSI 770-C45
Scythe Mugen II

dus This is my creation :

img1740fj.jpg

De kast overdag met plexiglas zijplaat (Home made :D )

img1739ez.jpg

Ander viewke :D

img1734ou.jpg

@Night playing MW3 in de extreme settings (draait gelak een wiel aan nen auto tegen 150 km/u 8) )

img1732b.jpg

Sideview (plexiglas was beetje stoffig maar dit kwam omdat ik hem net af had :) )

img1730fv.jpg

Dus wat vinden jullie er van ?
ik hoop dat jullie hem een beetje mooi vinden want ik vind hem al zeker de max :D

Grtzz Ladyke

Ik zit me wat af te vragen.. Hoe heb jij die CPU fan geplaatst? Als in, zou het niet beter zijn als 'ie aan de andere kant van het koelblok zou zitten? Aangezien het dan de koude lucht die van voor komt, aan kan zuigen?

hoi,
ja inderdaad heb ik aan gedacht maar dan zit ik met een probleem : mijn ram modules zitten dan in de weg .
maar ik denk dat jij denkt dat de fan van de cpu in de tegengestelde richting van de system fan draait he ?
neen de cpu fan blaast uit de kast , dus dezlfde richting als de system :)

ladyke

Daar zat ik inderdaad een beetje aan te twijfelen. En de geheugen module's.. dat ken ik. Tussen mijn koeler en geheugen zit geloof ik maar enkele milimeters. (120mm koeler gepropt in een midi-kastje is krapjes)

nu deze heb ik zelf niet ineengezet, deze hebben we gekocht nog voor ik me er meer mee bezig hield :P
de mod is natuurlijk volledig zelf gemaakt :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan