project

Status
Niet open voor verdere reacties.

stylo

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2007
Hallo,
Ik ben nu een tijdje opzoek naar een soort ''Project management'' script.
Ik run mijn eigen gaming clan, en wij hebben momenteel alleen een forum. Wij willen beginnen met het maken van een website, we hebben genoeg mensen met kennis hiervan in huis op het moment.

Nu zoek ik dus eigenlijk iets waarmee je samen met elkaar iets kunt maken.
Bijvoorbeeld jan upload een index.php de rest bekijkt het, en kan op- en aanmerkingen plaatsen, eventueel downloaden verbeteren en weer uploaden.

Ik heb een aantal script geprobeerd maar die werken niet zoals ik graag zou willen.
Nu vraag ik jullie of jullie misschien een script weten welke ongeveer werkt zoals ik beschreven heb. Het moet vast bestaan maar ik kan het niet vinden.

Bedankt

Stylo a.k.a ZioN

Er zijn er genoeg... ik gebruik voor mijn werk Basecamp, das wel een goeie voor grote projecten, op organisatorisch vlak. Ook kun je kijken naar bijv Mantis (een bugtracker) of Microsoft Projects (van de professionele office apps)

Als je op zoekt bent naar een upload, edit, download systeem voor code, dan moet je echt een version-control systeem hebben. Het kost je waarschijnlijk een paar dagen (minstens) om dat onder de knie te krijgen maar het bespaart je aan het eind echt maanden werk met dingen aan elkaar plakken.
Een ontzettend goeie gratis versie hiervan is GIT, hoewel die eigenlijk voor linux is maar wel een windows versie heeft. Je kunt ook kijken naar Bazaar, die is ook erg goed en beter onder windows.

Als je die twee dingen combineert, dan moet je een heel eind kunnen komen met je project.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan