project64

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
ik weet niet of er mensen zijn die dit programma kenne: project64 is een programma om oude nintendo64 roms die je van kazaa haalt te laten spelen. vroeger had ik windows xp en werkte dat perfect, maar nu heb ik wegens technische redenene(van me pa:evil: ) windows 98 er terug moeten opzetten. helaas project64 loopt al na een paar seconden ingame vast:s, weten jullie hoe ik deze weer vlot kan laten lopen, want als hij vast zit zit hij egt vast!!!, geen ctrl+alt+del helpt, dan moet ik de pc heropstarten

p.s. het programma is wel compatibel met windows 98 dus zou het in principe mogelijk moeten zijn

alvast bedankt

een ander programmatje is ultra die werkt wel op 98:thumb:

klein probleempje:s als ik op kazaa het bestand ultra edit32... (weet niet eens zeker of het dat is:s) dan zegt hij dat het een virus is, kun je me precies zeggen wat het is? of kan ik het ook op google vinden

ik heb het dan uiteindelijk gevonden, maar nu zegt hij: "kan een benodigd DLL-bestand, GLIDE2X.DLL, niet vinden"wat kan ik hier aan doen?

mischien even in www.google.nl typen en dan krijg je vast wel site's waar je dll's kan downloaden en het daar dan downloaden:)

hij vint niets op google:s, althans niet het juiste programma dat ik zoek, kun je de site geven vanwaar je deze hebt afgehaald? of weten er andere mensen eventueel een oplossing om project64 normaal te kunnen laten draaien?

uiteindelijk tog die DLL kunnen downloaden en hij doet al anders, maar hij wil nog niet opstarten:( hij geeft geeneens een foutmelding meer. als ik erop klik, komter alleeen maar zon zandlopertje naast het pijltje van mijn muis en dan verdwijnt het na een paar seconden:( ik versta er nix meer van

ik denk dat ik het weet, maar ben nog aan het downloaden: ik had vroeger de spellen op een cd gezet toen ik nog xp had, nu heb ik windows98 en ik denk dat die spellen op een andere manier geinstalleerd zijn, dus op xp en dat ze daardoor niet goed werken, nu ben ik een spel aan het downloaden dat ik dus op 98 zal installeren, ik denk dat het dan wel zal werken en ik heb ook directX geinstalleerd, nu kan ik alleen maar afwachten tot het spel binnen gekomen is:thumb:

het werkt nog altijd niet:( jammer, maar ik denk dat het 98 is die dit niet ondersteund, of tog niet goed want hij start wel op, maar loopt vast zonder foutmelding, dan maar maandje wachten op niewere sterkere pc en met xp:p

wat ik al eerder zij op google staat een helehoop.;)

het is mij met nemu64 al gelukt om mariokart 64 te draaien, maar dit is niet zon zwaar spel, dus ben ik goldeneye aan het downloaden, als die zou werken, dan ben ik heel tevreden:D

p.s. deze emulator is voor mijn pc blijkbaar beter omdat ie bij mariokart niet meer schokt, met pj64 had ik ligtere schokjes:D

nieuw probleem: enkel mariokart64 werkt:( als ik bv super mario 64 wil starten zegt hij: error initializing plugings-can't continue execution:s, en dit is ook bij goldeneye zo, hoe kan ik dit oplossen?

kunnen foute roms zijn, ben niet zo gek van kazaa
voor het downen van roms.
er zijn goede sites voor, zoek eens via google;)

wat voor systeem heb jij nu?
en vroeger toen ik gek was op roms downloaden ik ze ook via dc en bittorrent maar op google heb ik ze ook gezocht eigenlijk nooit wat gevonden:(
mischien licht het aan je pc .:confused:

ik heb een pentium3 1.5 ghz, 256 megabyte ram en een videokaart met 16 mb geheugen. vroeger ging dit met xp wel perfect, liep bijna nooit vast, misschien een keer in de maand. mariokart gaat wel met nemu64, maar spellen zoals goldeneye zijn unknown voor hem, met pj64 ging alles, maar liepen bij ingame vast.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan