projectplace.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

maxscavenger

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2002
Berichten
363
Sinds enige tijd zit er onder mijn shift toets een snelkoppeling naar de pagina van projectplace.nl. Met andere woorden : zodra ik shift indruk (linker shift) in welk programma dan ook wordt een browser opgestart met projectplace.nl. Ik ken deze site niet en heb 'm ook niet eerder bezocht. Ik ben er wel inmiddels achter dat deze site ook achter 1 van de Easy Access buttons zit op mijn Compaq toetsenbord. Als ik de Easy Access de-installeer is het opgelost maar ik wil toch gerbuik blijven maken van deze knoppen.
Allerlei anti-spyware programma's gedraaid maar deze detecteren niets.
Iemand hier ervaring mee ?
 
Voor de betreffende Easy Acces button staat een pagina van Compaq ingesteld, deze link zie je ook heel even in de browser maar wordt direct doorgelinkt naar projectplace.nl
 
Je hebt al op spyware gecontroleerd, maar heb je al een hijackthis log geplaatst? Ik denk dat het daarmee wel weggaat.

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=157005 Eerste bericht goed lezen. Je hebt al gescand op spyware, dus je hoeft alleen nog je hijackthis log achter te laten en DAT topic. Zodra de expert(s) aanwezig is/zijn krijg je te lezen wat je moet doen.
 
Ik denk dat ik me toch ook wel mag classificeren als expert. Ik heb een hijack log gemaakt en daar is niets raars te vinden. Log heb ik ook niet bij me, ben nu op m'n werk (helpdesk PinkRoccade).
Maar je hebt gelijk het had zeker in een hijack log kunnen staan maar helaas dit keer niet.
 
Ik heb al in de help van Windows gekeken hoe je toetsen kunt programmeren (want daar kan het ook in zitten), maar kan niets duidelijks vinden.:confused:

Heb je al in je register gekeken en gezocht op die paginanaam of daar een verwijzing in staat?
 
In het register kan ik helemaal niets vinden maar ik ben er wel via Google achter gekomen dat er instellingen kunnen staan in ikey.ini. Ik laat het morgen weten....
 
Nog niets gevonden maar ik a zo eens even wat proberen. Bedankt voor de link, ziet er veelbelovend uit.
 
Deze ga je niet geloven : Het probleem is opgelost, projectplace is een standaard doorlink site van Compaq. Omdat ik koffie gemorst (ja, je gaat aan alles denken)had was de betreffende sneltoets intern verbonden met de shift toets. Ik kwam hier achter door het toetsenbord te verwisselen die van een andere computer. Het probleem verhuisde toen mee. Lachuh !!!
 
Dus het was een soort kortsluiting door de koffie?:D Of begrijp ik hem niet goed.

Maar ja, je moet er maar opkomen. Je bent in ieder geval achter de oorzaak.;)
 
Ja, de koffie heeft op de printplaat van het toetsenbord een extra verbinding gelegd tussen twee knoppen, klinkt raar maar waar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan