prombleempje met powerpoint 2003!

Status
Niet open voor verdere reacties.

abc12

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2009
hallo,

hier ben ik even met een probleempje, weet er iemand hoe je een voorstelling moet opslaan in powerpoint 2003???
ik vind dat maar niet, wie kan er mij helpen????

groetjes en hopelijk reageren jullie snel!

bestand > opslaan als > bestandstype: powerpoint voorstelling (*.ppt)

bestand > opslaan als > bestandstype: powerpoint voorstelling (*.ppt)

kheb het gevonden, bedankt!!!

maar nog 1 vraagje kun je je afbeeldingen in powerpoint ook een andere vorm geven?
in powerpoint 2007 gaat dat lukt dat ook in 2003???

Hoe bedoel je precies? Dat je bijv een afbeelding rond kunt maken ipv vierkant?

Sorry, ik heb op het moment office 2007 erop staan. Ik heb even voor je gegoogeld, maar ik krijg alleen maar dingen over smartart. Dat is toch echt office 2007.

Ik ben bang dat die optie nieuw was in office 2007.

Groetjes, RikXP.

hoi,

dat gata wel mara dan moet je een vlak tekenen of kiezen en hier een image inplatasen ipv een kleur geven

je kiest bij 'format shape' gene kleur maar gata nara het tapje picture en bij 'choose picture' kun je je image selecteren. vervolgens kun je altijd bij 'change shape' je vorm wijzigen

succes
Audrey

Hallo,

Ik ben hier nieuw, terechtgekomen via google en heb een dummy vraag die wellicht in dit topic past.

Ben totaal onervaren met pp. ben er een paar dagen mee bezig en het opmaken ervan valt vrij goed mee.

Wat ik zoek is : de presentatie zo opslaan dat ze gewoon continu opnieuw begint, de hele dag door. Is om in winkels te plaatsen.

Wellicht zit het in een klein hoekje wat ik nog niet gevonden heb.

vooraf bedankt ;)

Hallo,

Ik ben hier nieuw, terechtgekomen via google en heb een dummy vraag die wellicht in dit topic past.

Ben totaal onervaren met pp. ben er een paar dagen mee bezig en het opmaken ervan valt vrij goed mee.

Wat ik zoek is : de presentatie zo opslaan dat ze gewoon continu opnieuw begint, de hele dag door. Is om in winkels te plaatsen.

vooraf bedankt ;)

sorry, maar zo ver ben ik eigenlijk nog niet echt, dat weet ik niet, sorry!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

verder nog veel succes!!

xxx

Hallo,

vooraf bedankt ;)

Welkom op Helpmij.nl!:thumb:

Je kunt het volgende doen. Diavoorstelling > Diavoorstelling instellen > Vink herhalen tot op esc wordt gedrukt aan.

Suc6

Bedankt ! ben ik al flink mee opgeschoten :thumb:

Kan iemand me vertellen hoe ik dat nu ingepakt krijg zodat de gebruiker hem enkel kan starten maar niet kan editeren ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan